Ik kan mijn termijnbedrag ineens niet meer aanpassen in de Eneco App. Hoe kan dat? | Eneco Community
beantwoord

Ik kan mijn termijnbedrag ineens niet meer aanpassen in de Eneco App. Hoe kan dat?

• 28 september 2019
  • 1 reactie
  • 33 Bekeken

Badge +1
Normaal gesproken kan ik mijn termijnbedrag gewoon wijzigen in de Eneco App maar nu lijkt dit niet te werken. Doe ik iets niet goed? Of kun je dit zelf niet meer wijzigen?
icon

Beste antwoord door Erica 28 september 2019, 17:47

@Vragen aan Eneco begrijpelijk dat je deze vraag stelt! Het aanpassen van je termijnbedrag kan normaal gesproken inderdaad gewoon via de Eneco App. Maar omdat jouw jaarnota er bijna aankomt kun je dit tijdelijk niet aanpassen. Dat komt omdat we nu bezig zijn met het maken van een nieuwe berekening. Na de komst van de jaarnota kun je je termijnbedrag weer gewoon wijzigen ☺
Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 5
Badge +5
@Vragen aan Eneco begrijpelijk dat je deze vraag stelt! Het aanpassen van je termijnbedrag kan normaal gesproken inderdaad gewoon via de Eneco App. Maar omdat jouw jaarnota er bijna aankomt kun je dit tijdelijk niet aanpassen. Dat komt omdat we nu bezig zijn met het maken van een nieuwe berekening. Na de komst van de jaarnota kun je je termijnbedrag weer gewoon wijzigen ☺

Reageer