Er is al een deel van mijn nota betaald maar zie dit niet terug in de Eneco App | Eneco Community
beantwoord

Er is al een deel van mijn nota betaald maar zie dit niet terug in de Eneco App

• 28 september 2019
  • 1 reactie
  • 14 Bekeken

Badge +1
Een deel van mijn termijnnota van deze maand is al betaald is mij medegedeeld omdat ik nog een bedrag tegoed had van jullie. Alleen zie ik dit nu niet terug in de Eneco App. Daar lijkt het of het hele bedrag nog betaalt moet worden. Klopt dit wel?
icon

Beste antwoord door Erica 28 september 2019, 18:46

@Vragen aan Eneco goed dat je deze vraag stelt. Het klopt dat je niet in de app terugziet dat je een deel van de nota al betaald hebt. Wanneer je een deel van de nota voldoet of als een deel van de nota door ons verrekend is, dan wordt dit niet weergeven in de Eneco App. Het oorspronkelijke bedrag van de nota zal niet aangepast worden. Als je betaalt via iDEAL wordt wel het juiste bedrag getoond om te betalen. Oftewel: er kan een verschil zitten tussen het bedrag in de app en het bedrag dat via iDEAL betaald is.

Wij schrijven dus het restant van de termijn nog af in jouw geval en dan staat dit volledig op betaald.
Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 5
Badge +5
@Vragen aan Eneco goed dat je deze vraag stelt. Het klopt dat je niet in de app terugziet dat je een deel van de nota al betaald hebt. Wanneer je een deel van de nota voldoet of als een deel van de nota door ons verrekend is, dan wordt dit niet weergeven in de Eneco App. Het oorspronkelijke bedrag van de nota zal niet aangepast worden. Als je betaalt via iDEAL wordt wel het juiste bedrag getoond om te betalen. Oftewel: er kan een verschil zitten tussen het bedrag in de app en het bedrag dat via iDEAL betaald is.

Wij schrijven dus het restant van de termijn nog af in jouw geval en dan staat dit volledig op betaald.

Reageer