De meestgestelde privacy vragen over de Eneco App | Eneco Community

De meestgestelde privacy vragen over de Eneco App

• 28 september 2019
  • 0 reacties
  • 49 Bekeken
De meestgestelde privacy vragen over de Eneco App
Reputatie 5
Badge +5

In dit topic lees je de meest gestelde vragen over het onderwerp privacy binnen de Eneco App.

Waarvoor geef ik toestemming?
Wij hebben je toestemming nodig om je verbruik te kunnen tonen. Dat doen we door dagelijks je standen op te vragen bij je netbeheerder.

Hoe gaat Eneco om met mijn gegevens?
Eneco (Eneco Holding N.V. en overige met haar in de Eneco-groep verbonden groepsmaatschappijen) vindt de bescherming van de persoonlijke levenssfeer van haar klanten en de bezoekers van haar App belangrijk. Persoonsgegevens van klanten en bezoekers worden daarom zorgvuldig behandeld en beveiligd. Eneco houdt zich bij het verwerken van persoonsgegevens aan de Wet bescherming persoonsgegevens en overige privacywetgeving.

De verantwoordelijke voor de gegevensverwerking is Eneco Holding N.V. Eneco heeft haar verwerkingen gemeld bij de toezichthouder, het College Bescherming Persoonsgegevens.

Wat doet Eneco met mijn data?
Eneco (Eneco Holding N.V. en overige met haar in de Eneco-groep verbonden groepsmaatschappijen) vindt de bescherming van de persoonlijke levenssfeer van haar klanten en de bezoekers van haar website belangrijk. Persoonsgegevens van klanten en bezoekers worden daarom zorgvuldig behandeld en beveiligd. Eneco houdt zich bij het verwerken van persoonsgegevens aan de Wet bescherming persoonsgegevens en overige privacywetgeving.

De verantwoordelijke voor de gegevensverwerking is Eneco Holding N.V. Eneco heeft haar verwerkingen gemeld bij de toezichthouder, het College Bescherming Persoonsgegevens.

Wat is het mandaat en wat kan ik hier als gebruiker mee?
Met deze toestemming kunnen wij je slimme meter data opvragen bij je netbeheerder. Deze zullen wij vervolgens gebruiken om je verbruik te kunnen tonen in het dashboard & bij je verbruik.

Wat is het privacystatement?
Je kunt het privacystatement vinden in de Eneco App via Meer > Privacy > Privacy statement.

Welke iOS en Android versies worden ondersteund door de Eneco App?
De nieuwe Eneco app ondersteunt alleen vanaf volgende versies:
•Android 5.0 en hoger
•iOS 10 en hoger

Alle versies eronder worden niet ondersteund. Dit houdt in dat je dan geen gebruik kunt maken van de nieuwe Eneco App. Helaas gaat dit ook niet veranderen omdat wij voor bepaalde versies de werking van onze app niet kunnen garanderen.

0 reacties

Nog geen reacties, wees de eerste die reageert!

Reageer