App werkt niet meer, inloggen in Mijn Eneco lukt wel | Eneco Community
beantwoord

App werkt niet meer, inloggen in Mijn Eneco lukt wel

• 5 februari 2019
  • 14 reacties
  • 681 Bekeken

Vvolgens mij is de app vernieuwd. Geen vooruitgang.
icon

Beste antwoord door Audrey 7 februari 2019, 09:14

Goedemorgen @Harold K C,

Goed dat je dit aan ons laat weten. Heb je al gekeken naar dit topic : https://forum.eneco.nl/mijn-eneco-en-eneco-app-129/problemen-met-inloggen-in-mijn-eneco-eneco-app-of-toon-app-lees-dit-topic-eerst-20468?

Groet, Audrey
Bekijk origineel

14 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

Goedemorgen @Harold K C,

Goed dat je dit aan ons laat weten. Heb je al gekeken naar dit topic : https://forum.eneco.nl/mijn-eneco-en-eneco-app-129/problemen-met-inloggen-in-mijn-eneco-eneco-app-of-toon-app-lees-dit-topic-eerst-20468?

Groet, Audrey
Ik heb de app eerst verwijderd. Daarna overnieuw gedownload. Geen oplossing. Toen het wachtwoord vernieuwd via wachtwoord vergeten. Zelfde wachtwoord als ik al had weer gebruikt. Nu doet de app het weer. Bijzonder.
Reputatie 5
Badge +3
Ik heb de app eerst verwijderd. Daarna overnieuw gedownload. Geen oplossing. Toen het wachtwoord vernieuwd via wachtwoord vergeten. Zelfde wachtwoord als ik al had weer gebruikt. Nu doet de app het weer. Bijzonder.

Heel bijzonder @Harold K C . Wat fijn dat je dit nog aan ons laat weten!

Groet, Audrey
Goede middag,
Sinds de nieuwe updat van de eneco app kan ik niet meer inloggen op de app maar wel op de internet site.

Op de app wordt constant aangegeven dat de combinatie van me wachtwoord en gebruikersnaam niet kloppen

Heb al meerdere dingen geprobeerd zoals me wachtwoord resetten, de app verwijderd en opnieuw geinstaleerd maar niks wilt helpen.
Heb zelfs telefonisch contact gehad kon ook niet geholpen worden want ze hebben hier tot nu toe niks over gehoord, werd door gestuurd naar een chat.

Ik hoop dat dit probleem snel verholpen wordt
Reputatie 6
Badge +2
Hallo @Marous ,

Welkom op onze Community!

Heb je de stappen in deze topic al doorlopen?

Groet, Vincent
@VincentN
Ik heb alles geprobeerd zelfs opnieuw registreren het geeft dan aan dat ik een ongeldige email adres heb.

En ik heb nooit een mail gehad van eneco in 2018 om opnieuw registreren.

Groet, marous
Reputatie 7
Badge +5
@Marous

Oké, bedankt! We gaan het voor je uitzoeken, vermoedelijk mag je een nieuw account maken. Ik kom hier er hier op terug zodra er nieuws is.

Groet, Denise

@DeniseMR Is er al nieuws over het probleem van mijn account? Of dat ik een nieuwe kan maken?

Gr, marous

Reputatie 1
Badge

Hoi @Marous , @DeniseMR is vandaag niet aanwezig. Ik vraag haar of ze al meer weet en om erop terug te komen bij jou.

Er zijn de afgelopen weken wel een aantal updates geweest van de app. Heb je deze al gedownload en weer geprobeerd in te loggen?

Groet, Bianca

Hoi @Biancaa 

De app is helemaal up to date gedownload en kan nog steeds niet inloggen.

Gr, marous

Reputatie 7
Badge +5

@Marous 

Nog geen nieuws, ik hoop dit snel te plaatsen!

Groet, Denise

Reputatie 7
Badge +5

@Marous 

Wil je de App verwijderen en opnieuw installeren op je smartphone? We hebben een update uitgebracht die dit probleem verhelpt.

Groet, Denise

Hallo @DeniseMR 

Ik kan weer inloggen hoefde de app niet te verwijden en opnieuw installeren.

Bedankt,

Groetjes marouss

Ik heb dezelfde probleem op mijn nieuwe toestel. Wat ik maar doe, kan ik niet inloggen op de toon app. Terwijl gebruikersnaam/ww goed zijn. Want mijneneconwerkt wel. Iemand enige opplossing?

Reageer