Blog

Is jouw huis al van nu? Wij zijn benieuwd!

Is jouw huis al van nu? Wij zijn benieuwd!
Reputatie 5
Badge +2
Bij Eneco blijven we innoveren en daar willen we jullie in meenemen! Denk bijvoorbeeld eens aan je huis, is deze al van nu? Op onze website ontdek je ons huis van nu, maar hoe ziet jouw huis er eigenlijk uit? Beschik jij bijvoorbeeld al over slimme apparaten, ben je zelfs al aan het kijken naar uitbreidingen of heb je andere wensen die nog niet op de markt zijn gebracht?

Inspireer ons en laat het weten in een reactie!

11 Reacties

Ik ben op zoek naar het best getest warmtepomp systeem voor tussenwoning.
Alvast zeer bedankt
Reputatie 3
@A.P.M. van Dijk,

Bedankt voor je bericht en leuk dat je een bezoek brengt aan de community. Ik ga dit voor je navragen. Zodra ik terugkoppeling heb, neem ik contact met je op!
Reputatie 5
Badge +2
@SabrinaM, dat mag ook op het forum. Ben wel benieuwd!
Reputatie 3
@A.P.M. van Dijk,

Zojuist heb ik terugkoppeling mogen ontvangen. Op dit moment bieden we geen warmtepompen aan. Je kunt je hiervoor het beste laten voorlichten via installateur. We hopen dit wel weer in de toekomst aan te mogen bieden!
Reputatie 5
Badge +2
Uhm?... Warmtewinner?! Dacht dat die door Eneco werd aangeboden.
Reputatie 4
Badge +2
Ton van Rijn wrote:

Hoi Ton,

Dit klopt, maar het gaat nu om een warmtepomp.

Groet, Audrey
Reputatie 5
Badge +2
Audrey wrote:

Ton van Rijn wrote:

Hoi Ton,

Dit klopt, maar het gaat nu om een warmtepomp.

Groet, Audrey

Hoe moet de Warmtewinner dan geclassificeerd worden? Compacte warmtepomp?
Ik heb toon 6 brandmelders een koolmonoxide meter
Huis van Nu Campagne lijkt in eerste instantie erg leuk en ziet er mooi ook. Maar je kan er helemaal niets mee.. Ik kan helemaal niets opslaan, ik kan geen eigen duurzaamheids-route maken: welke stappen ik kan (en wil) zetten, wat er voor nodig is, wat mijn (persoonlijke) planning kan zijn en wat het mij stap voor stap kan of gaat opleveren. Ik moet voor elke deeloplossing weer opnieuw een formulier invullen, je kent me toch al?

Nee dus... Ik word als bestaande Eneco klant helemaal niet herkent en ik krijg na het invullen van de huisscan,...., 3x maal raden: een advies om een Toon te kopen...!?

Ik heb al een Toon, ik ben al Eneco klant en ik wil meer (!) dan stroom en gas...! Eneco help mij nou eens verder. Ik ben enorm fan van het merk en geloof in jullie verhaal. Ik mis een advies en een mogelijkheid om mij te ondersteunen bij mijn persoonlijke energietransitietraject. Ik verwacht van Eneco dat jullie mij kunnen helpen.
Reputatie 2
Badge
Hey @Alexander S.B.,

Bedankt voor je feedback, leuk om te zien dat je hiervoor ook gebruik maakt van het forum! Jammer dat de tour door het Huis van Nu je niets heeft opgeleverd. Natuurlijk houdt het hierbij niet op, graag vernemen we van je waar je wel specifiek behoefte aan hebt zodat we jou hier persoonlijk mee verder kunnen helpen. In de groep 'Duurzaam & Innovatie' kun je bijvoorbeeld ook enorm veel handige tips en tricks van ons, maar ook van anderen nalezen en eventueel eigen suggesties delen of tegen het licht houden bij mede forum gebruikers.

Via het forum help ik je graag verder maar je kunt ook eens overwegen telefonisch contact op te nemen met mijn collega's van onze afdeling Duurzaam Advies om verder te sparren hierover.
Zij zijn bereikbaar op; 088 – 8 955 955, optie 4.
Reputatie 4
Badge +2
Hi @Alexander S.B.

Vind je het goed als ik een verzoek voor je indien dat deze afdeling zelf even contact met je opneemt?

Groet, Vincent

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen