vraag

Einde Eneco bespaarshop: geen kortingen meer!!!

Reputatie 2
Badge +1
  • ppj
  • 1 gigawatt
  • 353 reacties
Sinds wanneer is de Eneco bespaarshop gestopt? Je kon daar met korting uitbreidingen aanschaffen voor Toon en een aantal andere energiebesparende apparaten kopen.

Jammer dat Eneco dat niet even aan haar vaste klanten heeft laten weten:@

Voor zover ik nu kan zien wordt er geen korting meer gegeven ( er wordt verwezen naar Bol.com of Coolblue).

ppj

25 Reacties

Hoi Peter-Paul,

Ik denk dat je gelijk hebt.
De site is of-line; inloggen lukt me niet.
Ben ik ff blij vorige maand nog 2 aankopen gedaan te hebben.....

Slordig van Eneco om dit niet vooraf te melden.

Reputatie 2
Badge +1
Dag Ton,

Ja en dit zal wel geen verlate 1-april grap zijn vrees ik!! Inderdaad heel erg jammer dat Eneco dat niet van te voren heeft aangekondigd ( ook niet in nieuwsbrief)!

Ik vind Eneco een sympathieke onderneming ( en redelijk groen voor een grote e-leverancier), maar qua communicatie valt er nog wel het een en ander te verbeteren ( jij weet wel waar ik mede op doel)!

ppj
Reputatie 4
Badge +5
ppj wrote:

Dag Ton,

Ja en dit zal wel geen verlate 1-april grap zijn vrees ik!! Inderdaad heel erg jammer dat Eneco dat niet van te voren heeft aangekondigd ( ook niet in nieuwsbrief)!

Ik vind Eneco een sympathieke onderneming ( en redelijk groen voor een grote e-leverancier), maar qua communicatie valt er nog wel het een en ander te verbeteren ( jij weet wel waar ik mede op doel)!

ppj

Dat is een waarheid als een koe.
Reputatie 1
Badge +1
Heel jammer. Nou lukte bestellen voor mij sowieso niet bij de bespaarshop, bleef maar inloggen, maar het lijkt dat communicatie niet echt soepel gaat bij Eneco. Misschien met uitzondering van de moderators.
Reputatie 2
Badge +2
€ 50 korting op 2 slimme rookmelders.

Kortingsmail van Eneco!
Reputatie 1
Badge
Idd ook een leuke aanbieding voor de nieuwe klanten.
Ton van Rijn wrote:

€ 50 korting op 2 slimme rookmelders.

Kortingsmail van Eneco!
https://contract.eneco.nl/productkeuze?utm_source=EMC&utm_medium=CON1583&utm_campaign=DDS-T

Ik zie liever een link met korting voor bestaande klanten.......
Reputatie 1
Badge
Het is ook voor bestaande klanten. Ik kreeg het net in mijn mailbox binnen en gelijk besteld.
Masterbas wrote:

Het is ook voor bestaande klanten. Ik kreeg het net in mijn mailbox binnen en gelijk besteld.

Geef dan even een link.......
Reputatie 1
Badge +1
Niet gehad.
Reputatie 1
Badge
Ik kan de link niet meer gebruiken, omdat mijn bestelling er al door heen is. Beetje vreemd dat nog niet iedereen hem krijgt dan.
Reputatie 2
Badge +2
@Brandje, de link komt direct in mijn eigen account van eneco.
Met al mijn persoonlijke gegevens.

Misschien komt deze nog
Reputatie 2
Badge +2

Uiteraard, en je kan 'm maar 1 keer gebruiken.
Maar ik hoopte dat je de plek op de site kon duiden.
Ton van Rijn wrote:

Hoi Ton,

Oké duidelijk!
Je hebt helaas geen plek om naar te verwijzen.
Even afwachten maar.
Reputatie 2
Badge +2
Ja hopen dat je snel wat binnen krijgt.

Het kan soms wel even duren voordat eenieder hem heeft gekregen.

Om 18:14 lag deze mail in mijn postvakje.

Ik heb ze inmiddels besteld, komt het totaal op 6.
Reputatie 4
Badge +4
Zie PB Ton..
Heb de link die ik ook heb gekregen daarin gezet!
Reputatie 2
Badge +1
Ton van Rijn wrote:

Zou het ook wel leuk gevonden hebben om deze mail te ontvangen. Er zit iets goed fout bij Eneco vwb het verzenden van mails (in iedere geval bij mij). De nieuwsbrief heb ik ook nog nooit ontvangen. In het betreffende topic dit aangegeven. Zouden alsnog de mail naar mij sturen, echter ik wacht nog steeds! Knap waardeloos.
Reputatie 3
Hier heb ik de mailing ook niet ontvangen. Hikt lijkt dus een willekeur te zijn. Ach hier komen wel meer mails van Eneco niet binnen. Al 4 jaar lang
Reputatie 3
Badge +3
@Allen,
De mail wordt in batches verstuurd. Niet iedereen krijgt hem dus tegelijk. Nog even geduld dus voor sommigen.

@WvdM,
Het is niet duideiljk wat er mis is gegaan bij het verzenden van de Toon nieuwsbrief. Dit is wel intern aangekaard. Ik hoop dat je een volgende mail wel ontvangt van ons, laat het anders zeker weten!
Hoi Kelly,

Dat vermoedde ik al en houdt het dan ook in de gaten.

Maar ik heb ook een vermoeden, dat ik als veldtoetser en geen Toon®️ account dus, daardoor deze en andere mail niet krijg.
Hoogst vervelend, want deze korting zou je daardoor mooi mislopen.
Reputatie 3
Badge +3
Terecht punt Ton. ik geef het door hier met het verzoek na te gaan of dat inderdaad de nieuwsbrief tegen houdt en of daar iets aan te doen is.
Reputatie 1
Badge
Hoi Kelly, weet je misschien ook of bij deze aanbieding het nieuwe model rooksensor, dus met ZWave+, wordt geleverd?
Reputatie 1
Badge
Mooie aanbieding .. Wacht ook af op de mail.
Reputatie 3
Badge +3
@hmay,
Goede vraag, moet ik navragen voor je. Ik kom er z.s.m. op terug.

Reageer