Reageer en win je eigen mini Stella Vie!

Reageer en win je eigen mini Stella Vie!
Reputatie 3
Badge +1
  • Oud-Community manager
  • 26 reacties

Om te vieren dat ons Solar Team Eindhoven de beste was tijdens de World Solar Challenge, geven we 5 bouwpakketje weg van een mini Stella Vie. De eerste vijf personen die hieronder een leuke felicitatie voor het Solar Team achterlaten, krijgen een bouwpakketje toegestuurd!

Bekijk hier de actievoorwaarden
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

19 Reacties

Hoi Loes,

Hierbij mijn felicitatie:

Hoi Solar team!
Ik herinner mij nog de enthousiaste presentatie van jullie op de ledenavond dit jaar.
Hierdoor werd ik getriggerd en heb ik jullie klassement op de TV met nog meer aandacht dan normaal gevolgd. Leuk waren de zeer enthousiaste realtime filmpjes vanuit de rijdende auto.
Ik vind het een geweldige prestatie van jullie team om de 1e plaats te bereiken en hoop dat dankzij jullie bijdrage de elektrische (gezins)auto nog meer een boost krijgt.
Keep on the good work!!!!

Groetjes, Ton.
Reputatie 3
Badge +1
Hallo Brandje,

Wat een leuke felicitatie! Je krijgt zo snel mogelijk een bouwpakket toegestuurd!

Groet,
Loes
Top Loes!
Dat wordt naast de leuke USB-stick, die we op de ledenavond al kregen, een extra leuk aandenken.
Ik zal hier de foto plaatsen als het bouwpakketje af is!
Reputatie 4
Badge +2
Solar team gefeliciteerd, wel een beetje late felicitatie, volgens mij zijn ze al een "tijdje" eerste dit jaar.
@Brandje Zo te zien zal een filmpje beter zijn. Ik zie op het plaatje een zonnepaneel en een mini motor.
Zuid wrote:

Solar team gefeliciteerd, wel een beetje late felicitatie, volgens mij zijn ze al een "tijdje" eerste dit jaar.
@Brandje Zo te zien zal een filmpje beter zijn. Ik zie op het plaatje een zonnepaneel en een mini motor.

Klopt Nico!
Ik ben met je eens dat moet een filmpje worden.
Wordt geregeld!
jammer dat ik niet op de innovation day kan komen...lijkt me reuze interessant...
Dat het solar team weer gewonnen heeft mag toch geen verrassing meer zijn, maar uiteraard toch van harte gefeliciteerd...ik durf het bijna niet te vragen.....maar kan ik de volgende keer gewoon mee?
Ik hoop dat het bouwpakketje wel voor verrassingen kan zorgen hier thuis.

Gr Andre
Reputatie 4
Badge +2
Gefeliciteerd Solar Team Eindhoven!
Ik heb jullie reis ook gevolgd en vond het heel erg spannend.
De Stella Vie is niet alleen maar een auto dat op zon kan rijden, maar een revolutionaire stap in de auto historie zoals de Ford-T ook ooit is geweest en heeft het concept van vervoer verandert, tot vandaag.
Wat een prestatie hebben jullie neergeknald, en de wereld hebben laten zien hoe groot en krachtig is de Solar Team uit het kikkerlandje. Super tof!
Reputatie 6
Badge +4
Gefeliciteerd Solar Team Eindhoven!

Wat een geweldige prestatie hebben jullie geleverd, wat een omkeer tot auto rijden hebben jullie ons landje gegeven, laten zien dat je geen dure vervuilde auto nodig bent, maar ook prima op zonne-energie kan rijden, klasse!!

@LoesF ik wilde alleen even mij felicitaties brengen, mocht ik 1 van de 5 bouwpakketjes winnen, geef hem dan maar aan iemand anders 😉
Badge
We kunnen trots zijn op de Nederlandse deelnemers. Goed gedaan met z'n allen.
Oja... ik wil wel graag zo'n mini zonne-energieautotje voor de kleine.
Reputatie 7
Badge +4
Hoi Loes,
Laat dat paneeltje nu net te klein zijn om mijn prius te ondersteunen 🙂
maar als nog de felicitaties voor Ons Solar Team Eindhoven
mvg,
jan
Reputatie 3
Badge +1
Bedankt allemaal voor jullie felicitaties en reacties! Iedereen die heeft gereageerd krijgt een bouwpakket opgestuurd!

behalve[quote=mAiden] dan, want die geeft m door;-) Weet je het zeker @mAiden?
Badge
Helaas te laat, maar toch gefeliciteerd Solar Team Eindhoven (ook mijn universiteit ☺ )
Reputatie 6
Badge +4
LoesF wrote:

Bedankt allemaal voor jullie felicitaties en reacties! Iedereen die heeft gereageerd krijgt een bouwpakket opgestuurd!

behalve mAiden dan, want die geeft m door;-) Weet je het zeker @mAiden?

Hoi @LoesF,

Ik weet het zeker. Mocht ik er 1 gewonnen hebben, maak iemand bij de webcare in mij naam er blij mee. Die zullen het vast fantastisch vinden 😎

Groetjes,

Ricardo
Vanmorgen heeft Post.nl het pakketje bezorgd.
Dus vandaag of morgen maar eens fröbelen.
Reputatie 4
Badge +2
Goed knutselweer. Alleen waarschijnlijk onvoldoende zon voor een proefrit.
Reputatie 7
Badge +4
bedankt Loes,

hier ook het bouwpakket ontvangen,
en ik ga zeker binnen kort knutselen 🙂

mvg,
jan
Zuid wrote:

Goed knutselweer. Alleen waarschijnlijk onvoldoende zon voor een proefrit.

Klopt; ik hield het paneeltje even in het licht en de draadjes op het motortje, maar er gebeurde mooi nix.
Morgen de soldeerbout erbij om de draadjes aan de soldeerlipjes van het motortje te solderen en we zien wel verder
Zo de Solar Mini Stella Vie staat als prefab in de lijm om te drogen.
Morgen wordt het fabricage proces afgerond.
Doet me weer denken aan de Audi 6, die ik in IngloStadt heb zien bouwen. Fantastisch wat je daar ziet ontstaan.
Niet te vergelijken met dit simpele bouwpakketje, maar toch......., ik moest er toch even aan terug denken. 🚘🌅

Reputatie 3
Badge +1
Goed te zien dat Post.nl haar werk heeft gedaan! Veel plezier met knutselen en ik houd me natuurlijk aanbevolen voor een video van een werkende Mini Stella Vie:$

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen