Zin in een wedstrijdje? Of andere ideeën om energie te besparen. | Eneco Community
vraag

Zin in een wedstrijdje? Of andere ideeën om energie te besparen.

Reputatie 6
Badge +1
  • Expert
  • 3389 reacties
Eneco heeft als slogan: Samen gaan we voor duurzaam.
Wij klanten van Eneco zijn er op gebrand om zuinig met onze energie om te gaan en waar kan te besparen op onze energie behoefte. Dit is leuk, goed voor het  milieu en leverd ons uiteindelijk ook financieel voordeel op.

Nu mijn vraag:
zou er animo zijn vanuit klanten en vanuit de zijde van  Eneco om een wedstrijdje te organiseren met als doel om klanten extra te triggeren om nog zuiniger om te gaan met energie. Wie na, bijvoorbeeld 1 jaar het meest heeft bespaard tegenover zijn vorige jaarnota ( periode jaarnota naar jaarnota, zonder wijzigingen in aansluiting ) in procentuele opzicht, mag zich  uiteindelijk de beste bespaarder van het jaar noemen en kan, misschien ook een prijs(je) tegemoet zien.

Of zijn er misschien nog andere ideeën in deze setting, die ook in marketing opzicht aantrekkelijk kunnen zijn voor Eneco en kunnen bijdragen aan meer besparing. Want laten we eerlijk zijn: Samen gingen we toch voor duurzaam!

3 Reacties

Reputatie 4
Badge
Wie na, bijvoorbeeld 1 jaar het meest heeft bespaard tegenover zijn vorige jaarnota ( periode jaarnota naar jaarnota
Wij bespaar al zoveel per jaar, en mijn buren leven er op los. Als ze mee gaan doen weet ik zeker dat hun meer kunnen besparen dan wij.
Reputatie 6
Badge +1
Wie na, bijvoorbeeld 1 jaar het meest heeft bespaard tegenover zijn vorige jaarnota ( periode jaarnota naar jaarnota
Wij bespaar al zoveel per jaar, en mijn buren leven er op los. Als ze mee gaan doen weet ik zeker dat hun meer kunnen besparen dan wij.

Moet toegeven, daar zit wat in. Maar misschien een ander idee dan ?
Badge
Haha, ik heb pas een grote electriciteitslurper ontmaskerd en verwijderd. En ik houd nu goed bij wat er verbruikt wordt. Wedstrijdje op electriciteitsverbruik is dus leuk. Gas gaat niet lukken, ik zat vorig jaar echt wel op het minimale! En met die lange koude periode zal ik dat niet kunnen verbeteren, eerder ga ik uit dat ik wat meer verbruik! Maar het idee is leuk, en eigenlijk heb je al prijs als je energieverbruik omlaag gaat.... Centjes terug op je jaarrekening!

Misschien is het een idee om hier je standen laatste jaarnota en je streefstand voor dit jaar in te vullen. Wanneer je het haalt of er zelfs onder komt .... publieke forumhulde!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen