Wifi thermostaatkranen | Eneco Community

Wifi thermostaatkranen

Iemand ervaring met Wifi thermostaatkranen?
ben van plan im toon de deur uit te doen voor een Honeywell evohome. Zijn er nog plannen bij Toon om hiermee aan de slag te gaan iemand een idee?

8 Reacties

Goeie keuze!
De berichten over de EVO zijn perfect, maar prijzig.
Ook aan Tado gedacht?

Bij Toon®️ is er omtrent een daadwerkelijke invoer nog niets bekend. Plannen en wensen genoeg, maar invoeren.......😢
Reputatie 5
Badge +3
Sterker nog. Het is gewoon beschikbaar in de Toon. Maar Eneco zet het voor z'n gebruikers niet aan. Heel jammer. Weinig tot geen informatie vanuit Eneco hieromtrend.
Sterker nog. Het is gewoon beschikbaar in de Toon. Maar Eneco zet het voor z'n gebruikers niet aan. Heel jammer. Weinig tot geen informatie vanuit Eneco hieromtrend.

Hoe bedoel je?? Da's lekker: wel slimme stekkers, rookmelders en lampjes kunnen regelen maar je "core business" gewoon negeren?? Na een paar jaar wachten gaat Toon er nu bij mij uit... Ik ben het zat om de kamers in mijn huis niet op een normale manier te kunnen regelen maar wel alle andere ongein te kunnen uitlezen. Jammer hoor, was verder best een prima apparaatje.
Gelijk heb je!
Bij Tado en EvoHome kan je beter terecht.
Vooral de laatste is een flinke investering maar dan heb je ook iets. 👍😀
Maar je kan Toon®️ natuurlijk altijd alleen voor monitoring gas en stroom houden😏

Maar je kan Toon®️ natuurlijk altijd alleen voor monitoring gas en stroom houden😏

Dat spreekt mij wel aan Ton, vind die monitoring functie juist uitstekend. EvoHome is inderdaad niet goedkoop maar wat een geweldig systeem. Zo zat om in een nét te koude bijkeuken te moeten zitten omdat de thermostaat afgeslagen is op de woonkamer. Ook het geklooi met de kamers op de 1e en 2e verdieping lijkt nergens op. Zo triest om te moeten lezen dat het systeem er gewoon klaar voor is maar genegeerd wordt om wat voor reden dan ook... 😤
Ja klopt @sandokan: !
Er zijn er die uiteraard op de plaats van Toon dus dat nieuwe systeem hangen en Toon bv in de meterkast monteren voor de monitoring.
Je krijgt op Toon dan wel een foutmelding omdat er geen verbinding is met je CV-ketel, maar dat negeer je gewoon en Toon heeft dan toch nog een doel.
Bedankt voor de tip. Dat ga ik zeker doen, zo'n "thermostaat" aanbieden op Marktplaats heeft niet zo veel nut denk ik... 😂

Groeten,

Sander
Verstandig!💪👍
Ach een Toon1 brengt idd op MP niet zoveel meer op. En in de meterkast is altijd plaats; de aansluitingen zitten daar toch ook en je hebt dan nog elke dag zicht op je verbruik, ja toch?
Suc6 met je investering in WiFi/zigbee enz thermostaatkranen.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen