beantwoord

Warmtepomp Loria en Toon

Reputatie 2
Badge
ik vraag me af of Toon nog te gebruiken is wanneer ik van het gas af ga en de Loria warmtepomp van Technico voor mijn verwarming zorgt
icon

Beste antwoord door Rodney 13 november 2018, 12:03

Hi @A. Vooijs,

Bedankt voor het stellen van jouw vraag. Mooie, duurzame plannen! 😉 Onze slimme thermostaat Toon is (op dit moment) enkel ontworpen voor de combinatie van gas en stroom met de aanwezigheid van een CV-ketel. We kunnen daarom geen uitsluitsel geven over de werking van Toon in een andere situatie. Wel kan ik hierover aangeven dat wij dit niet ondersteunen omdat het afwijkt van de wijze waarop Toon qua gebruik bedoeld is.

Bekijk origineel

4 Reacties

Met de Elga kan dat wel; dus wie weet.
Wellicht dat een moderator morgen nadere info heeft.
Reputatie 5
Badge +3
Hi @A. Vooijs,

Bedankt voor het stellen van jouw vraag. Mooie, duurzame plannen! 😉 Onze slimme thermostaat Toon is (op dit moment) enkel ontworpen voor de combinatie van gas en stroom met de aanwezigheid van een CV-ketel. We kunnen daarom geen uitsluitsel geven over de werking van Toon in een andere situatie. Wel kan ik hierover aangeven dat wij dit niet ondersteunen omdat het afwijkt van de wijze waarop Toon qua gebruik bedoeld is.
Reputatie 7
Badge +7
Toon werkt ook met Eneco's eigen Warmtewinnnar, en zoals Brandje zei met de Elgo. Probeer het gewoon zou ik zeggen 🙂
Reputatie 2
Badge +1
Ik zou de vraag gewoon even bij Techneco neerleggen. Die hebben dat destijds expliciet beantwoord voor de Elga inderdaad. Ze zullen vast wel weten of de Loria op de toon aangesloten kan worden.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen