beantwoord

Vervangen radiator stadsverwarming

Hallo,

Ik heb stadsverwarming van Eneco en wil in de badkamer mijn radiator vervangen voor een design radiator. Ik ben al op zoek geweest naar een goede beschrijving over hoe het vervangen moet i.c.m. stadsverwarming. Tevens zit op deze radiator ook druk meter. Ik weet niet of dat perse nodig is?

Ik ben dus op zoek naar een duidelijk stappenplan om dit aan te pakken en ik ben ook benieuwd of iedere design radiator geplaatst kan worden of dat er nog zaken zijn waaraan hij moet voldoen.

Alvast bedankt voor de reacties.
icon

Beste antwoord door Audrey 31 augustus 2018, 16:03

E. Vos wrote:

Hallo,

Ik heb stadsverwarming van Eneco en wil in de badkamer mijn radiator vervangen voor een design radiator. Ik ben al op zoek geweest naar een goede beschrijving over hoe het vervangen moet i.c.m. stadsverwarming. Tevens zit op deze radiator ook druk meter. Ik weet niet of dat perse nodig is?

Ik ben dus op zoek naar een duidelijk stappenplan om dit aan te pakken en ik ben ook benieuwd of iedere design radiator geplaatst kan worden of dat er nog zaken zijn waaraan hij moet voldoen.

Hoi E.Vos,

Welkom op de Community! Wat leuk dat je overweegt een design radiator te nemen. Om te kijken wat je hiervoor moet doen, mag je deze pagina bezoeken.

Groet, Audrey

Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 4
Badge +3
E. Vos wrote:

Hallo,

Hoi E.Vos,

Welkom op de Community! Wat leuk dat je overweegt een design radiator te nemen. Om te kijken wat je hiervoor moet doen, mag je deze pagina bezoeken.

Groet, Audrey
De link naar de pagina werkt niet meer, waar is deze info te vinden?
Kijk hier eens en scroll dan door naar beneden.

https://www.eneco.nl/duurzame-energie/warmte-koude/stadswarmte/

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen