Status Crowdnet | Eneco Community

Status Crowdnet

• 7 juli 2019
  • 3 reacties
  • 244 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1
  • Kind aan huis (level 12)
  • 167 reacties
Sinds geruime tijd zie ik op de crowdnet website dat de Tesla accus en de LG accus helaas tijdelijk niet te leveren zijn. Tesla en andere leveranciers denken daar anders over. Is het mogelijk om de website aan te passen zodat het verhaal weer geloofwaardig wordt? Nu staat er in bedekre termen dat crowdnet niet meer leverbaar is.

Hiernaast heb ik een andere vraag. Aangezien mijn huis (en veel componenten daarin) draaien op 3-fasen (omvormer, kookplaat, instantheater), lijkt het er niet op dat crowdnet met 1 accu iets oplevert, is er al eens nagedacht om deze accu oplossing in combinatie met een 3-fasen omvormer te leveren (en/of) in te koppelen op de PV string? De techniek is er maar wordt bijna niet toegepast.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
@mvaneck

Hele goede vragen die je hier stelt. Gezien de o.a. technische aard van je vragen kan ik ervoor zorgen dat een expert op dit gebied contact met je opneemt. Heb je een voorkeur van tijdstip hiervoor? De expert kan tussen 09.30 en 18.00 contact met je opnemen. Ik hoor het graag.

Groet. Urgel
Reputatie 4
Badge +1
Hi Urgel, graag zelfs. Ik neem aan dat mijn telefoonnummer bekend is ..
Reputatie 7
Badge +2
@mvaneck

Je gegevens zijn ons uiteraard bekend 😉. Heb je ook een voorkeur voor tijd waarop je gebeld wil worden?

Groet. Urgel

Reageer