Stadsverwarming niet hoger dan CW4 | Eneco Community

Stadsverwarming niet hoger dan CW4

• 3 september 2019
  • 1 reactie
  • 157 Bekeken

• Ontdekker (level 5)
  • 0 reacties
Wij gaan verhuizen, naar helaas weer een huis met stadsverwarming. Nu heb ik een verhoging aangevraagd van CW3 naar CW5 of 6, aangezien er een bubbelbad in zit en een aparte douche. Wij willen graag een regendouche.
In onze huidige woning hebben we CW3 en de regendouche konden we terug brengen want het werkte niet. Te weinig warmwater.
Nu ben ik net gebeld dat er waar wij gaan wonen het alleen mogelijk is om naar CW4 te gaan niet hoger.

Nu is mijn vraag is er heel veel verschil van CW3 naar CW4 dan bedoel ik in de praktijk niet dat het ongeveer 2 liter meer is. Ik krijg hier nog een offerte van maar is het het geld waard of zijn er ook nog andere oplossingen.

bedankt alvast

1 Reactie

Reputatie 7
Badge +5
Dag @Espat,

Welkom op de Eneco Community!

Goede vraag overigens! Na wat zoekwerk kom ik uit op circa 10 liter warm water per uur bij een CW3 waarde en 13 liter warm water per uur bij een CW4 waarde. Een relatief klein verschil wat je kan opwegen tegen de kosten wanneer je de offerte hebt ontvangen.

Andere oplossingen zijn mij niet bekend. Wellicht zijn er andere forumleden die hier ervaring mee hebben of hier vanaf weten?

Groet, Denise

Reageer