Snufjes, gadgets en ander nieuws | Eneco Community
Blog

Snufjes, gadgets en ander nieuws

• 11 januari 2018
  • 10 reacties
  • 13179 Bekeken
Snufjes, gadgets en ander nieuws
Reputatie 3
Badge +1
  • Oud-Community manager
  • 26 reacties
Eneco en innovatie gaan hand in hand. Er daar zijn we trots op.
Daarom waren de leukste diensten en gadgets op het gebied van energie te zien tijdens de Eneco Innovatie Dag 2017. Van de Verspillingschecker op Toon tot Stella Lux.

Van welk nieuwste snufje verwacht je het meeste?

Benieuwd hoe de hele dag was? Kijk mee!
https://www.enecogroep.nl/wat-we-doen/innovatie/innovation-day-2017/

10 Reacties

Eneco en innovatie gaan hand in hand. Er daar zijn we trots op.
Daarom waren de leukste diensten en gadgets op het gebied van energie te zien tijdens de Eneco Innovatie Dag 2017. Van de Verspillingschecker op Toon tot Stella Lux.

Van welk nieuwste snufje verwacht je het meeste?

Benieuwd hoe de hele dag was? Kijk mee!

Hoi Loes

Kan je wat meer info geven over Happy Power?
Hoe kan je als klant daar aan mee doen?
Geldt dat ook voor zonnepaneel eigenaren?
Hoi Loes ook hier zou ik wat meer informatie willen ontvangen over Happy Power
Reputatie 2
Badge
Hoi @allen,

Ik zal dit uitzetten en we komen hierop terug!

Groet, Saida
Top Saida,

Want Loes heeft mij nou toch wel nieuwsgierig gemaakt.
Ergens zweeft nog in m’n gedachte dat je dan een extra “vastrecht” verschuldigd zou zijn........
kan Toon ook in flat woning gebruiken?
[quote user="A." Sawaja]kan Toon ook in flat woning gebruiken?

Voor Toon®️ is een apart forum.
Je kan beter daar je aanmelden en je vraag stellen.

Http://forum.toon.nl
Reputatie 2
Badge
Goedemorgen @allen,

Hier een update!

Soms waait het zo hard dat windmolens veel meer stroom opwekken dan er verbruikt wordt. Tijdens deze windoverschotten leveren we aan de deelnemers van Eneco Uurprijzen de stroom twee uur lang gratis. Happy Power noemen we dat. De deelnemers krijgen van ons een melding via de app. Happy Power komt, afhankelijk van de windoverschotten, minimaal één keer per week voor.

Hoe kan je als klant daaraan mee doen?
Op dit moment loopt er een eerste pilot met ongeveer 100 deelnemers. Zij hebben nu dus Eneco Uurprijzen en Happy Power. We leren heel erg veel over hoe we Uurprijzen verder kunnen verbeteren. Eind februari loopt deze pilot af en gaan we hard aan de slag om een volgende pilot te ontwikkelen. Wanneer je op de hoogte gehouden wilt worden over pilot 2 kun je je alvast inschrijven via de website.

Geldt dat ook voor zonnepaneel eigenaren?
De eerste pilot hebben we deelnemers met zonnepanelen uitgesloten. De aanwezigheid van zonnepanelen maakt alles net even iets complexer en we wilden eerst de basis op orde hebben.

We hebben deze pilot toch 1 deelnemer met zonnepanelen toegelaten, om alvast te kunnen zien hoe dat zou uitpakken, voor de deelnemer, maar ook voor de facturatie. We willen natuurlijk niemand uitsluiten; het streven is Uurprijzen voor iedereen. Maar we hebben op dit moment nog geen beslissing genomen over zonnepanelen en de tweede pilot. Heb je zonnepanelen en wil je op de hoogte worden gehouden? Schrijf je in op de website.

Groet, Saida
Dank Saida voor de terugkoppeling.
Ik heb mij als belangstellende aangemeld en ga het eens volgen en kijken of er ook in mijn situatie voordeel valt te halen aan het aangeboden Happy Power gebeuren.
Want dan pas wordt ik uiteraard echt enthousiast!

Wordt vervolgd
Reputatie 2
Badge
Graag gedaan @Brandje,

Ik verneem graag jouw mening!

Groet, Saida
dank voor de update @Saida

ook hier toch maar op ingeschreven, ondanks dat ik zonnepanelen heb.

Reageer