Slimme stekker is nog niet geleverd | Eneco Community
beantwoord

Slimme stekker is nog niet geleverd

• Reageert regelmatig (level 9)
  • 3 reacties
Heb slimme stekker besteld op 5-9-2014 maar nog steeds niet geleverd gehad hebben meer mensen hier ervaring mee
icon

Beste antwoord door Folkert 24 september 2014, 16:52

@cjavham & DeeBee1956

We hebben vandaag een mailing uitgestuurd naar de klanten bij wie de levering meer tijd in beslag neemt dan vooraf aangekondigd.

Bekijk origineel

16 Reacties

Reputatie 7
Badge +7
Als je even op forum gelezen had dan heb je kunnen lezen dat er wat vertraging is , of te wel
ze kunnen de beloofde levertijd niet halen.

een soort van dubbele post is dan ook niet noodzakelijk.:8
zie je andere reactie.
Bij mij was het ook zo rond de 5e en helaas ook nog niet geleverd.
Hoop deze week wel iets te horen van de leverancier.
Reputatie 7
Badge +7
DeeBee1956 wrote:

Bij mij was het ook zo rond de 5e en helaas ook nog niet geleverd.
Hoop deze week wel iets te horen van de leverancier.

geduld is een schone zaak 🙂
Reputatie 7
Badge +6
@cjavham & DeeBee1956

We hebben vandaag een mailing uitgestuurd naar de klanten bij wie de levering meer tijd in beslag neemt dan vooraf aangekondigd.
Badge +5
Na drie weken levertijd komt morgen mijn derde slimme stekker binnen. Hij's fijn. 😉
Yobotje wrote:

Na drie weken levertijd komt morgen mijn derde slimme stekker binnen. Hij's fijn. ;)

Hoi Theo,

Dat is een leuk bericht.
Helaas staat op de site nog steeds 4 weken..............

@moderators is die verwijzing juist??

http://speciaalvoorklanten.eneco.nl/revolutionaire-thermostaat/toon-slimme-stekker.html
Hmnn zag ik niet staan toen ik een bestelling deed?. Je betaald al wel vooruit wat eigenlijk niet mag
Tja inderdaad, vandaar dat ik wacht tot de leveringstermijn op 2 dagen staat.
De gekorte prijs is toch tot 31-12.
@ Brandje hopelijk dat het sneller gebeurd 🙂
mpleizr wrote:

@ Brandje hopelijk dat het sneller gebeurd :)

Ja dat hoop ik ook; ik wil bv de koelkast/vriezer eens een zeer lange tijd monitoren en de enige slimme stekker die ik nu heb heeft al een schakeldoel nl de computerhoek en printer.
Aangezien die op 1 hoog staat is het heerlijk om, die op afstand te schakelen in samenhang met m'n 2e router annex switch.
Reputatie 6
Badge +1
mpleizr wrote:

Hmnn zag ik niet staan toen ik een bestelling deed?. Je betaald al wel vooruit wat eigenlijk niet mag

Maar dat zie bij veel webwinkels gebeuren. Het is vaak kiezen of delen. Je stekkers goedkoper krijgen en afrekenen, of ergens anders duurder kopen. Echter als je met creditcard kunt betalen dan word aan dit feit wel voldaan. Ze reserveren eerst het bedrag, en schrijven het dan pas af, zodra de zending is verstuurd.
jvp wrote:

mpleizr wrote:

Maar dat zie bij veel webwinkels gebeuren. Het is vaak kiezen of delen. Je stekkers goedkoper krijgen en afrekenen, of ergens anders duurder kopen. Echter als je met creditcard kunt betalen dan word aan dit feit wel voldaan. Ze reserveren eerst het bedrag, en schrijven het dan pas af, zodra de zending is verstuurd.

bij mijn visakaart gaat dit inderdaad op. maar de stekkers heb ik via mijn mastercard betaald?. en daar gaat het gelijk eraf.
Vol verwachting ontving ik mijn bestelling stekkers?. eerder dan verwacht. Nu compleet maken met 4e stekker die ik heb gewonnen.

T.o.v. de originele van de fabrikant, koste het mij enige moeite om ze aan de paar te krijgen/koppelen. Dit had ik met mijn vorige niet?.
mpleizr wrote:

Vol verwachting ontving ik mijn bestelling stekkers?. eerder dan verwacht. Nu compleet maken met 4e stekker die ik heb gewonnen.

T.o.v. de originele van de fabrikant, koste het mij enige moeite om ze aan de paar te krijgen/koppelen. Dit had ik met mijn vorige niet?.

Had je je stekker wel dicht in de buurt bij Toon in een stopcontact geplugd tijdens het aanmelden?
Brandje wrote:

mpleizr wrote:

Had je je stekker wel dicht in de buurt bij Toon in een stopcontact geplugd tijdens het aanmelden?

Zekers op nog geen twee stappen er vandaan. Heb moeite moeten doen om ze te laten resetten. 1 wou helemaal niet aan. Ging gelijk weer uit. Uiteindelijk alles goed gekomen. Bij die van de leverancier zelf melde zich direct aan.
mpleizr wrote:

Brandje wrote:

mpleizr wrote:

Zekers op nog geen twee stappen er vandaan. Heb moeite moeten doen om ze te laten resetten. 1 wou helemaal niet aan. Ging gelijk weer uit. Uiteindelijk alles goed gekomen. Bij die van de leverancier zelf melde zich direct aan.

Hoi mpleizr,

Dan is het toch maar goed dat er straks in de volgende update voor Toon er een fix voor iedereen wordt ingesloten.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen