Slaap jij met de verwarming aan? | Eneco Community

Slaap jij met de verwarming aan?

Slaap jij met de verwarming aan?
Reputatie 4
Badge +2
Is het goed om met de verwarming aan te slapen? Volgens dit artikel niet. Men zegt dat de beste slaapkamertemperatuur 15 tot 19 graden °C is voor volwassenen en kinderen. Voor baby's en kleuters is dit tussen de 18 en 21 graden °C. Zelf zet ik nooit 's nachts de verwarming aan in de slaapkamer. Bij hoge uitzondering, als het heel koud is, smokkel ik een beetje en dan warm ik de slaapkamer overdag een beetje op.

Hoe doen jullie dit? Nog andere tips voor de beste nachtrust?

3 Reacties

Ik slaap nooit met de verwarming aan. Ik woon in een huis uit 1880 en daar kan de temperatuur, als het volle winter is, wel tot 16 graden zakken maar zelfs dan slaat de verwarming 's-nachts niet aan. Ik heb een thermoshirt aan onder het dekbed waarmee ik het warm genoeg hou 🙂
Reputatie 4
Badge +2
jvdl wrote:

in de nacht staat de verwarming zo wie zo op 15 graden , maar lager dan 19 a 20 graden word het niet in de winters die we nu hebben
op onze slaapkamer met de ventilatie roosters open.

In mijn jaren dertig huis kan het wel wat kouder worden dan 19 graden :-)
We hebben ook zo'n dekbed die uit twee delen bestaat. Nu liggen ze er allebei op. Lekker warm!
Reputatie 7
Badge +7
in de nacht staat de verwarming zo wie zo op 15 graden , maar lager dan 19 a 20 graden word het niet in de winters die we nu hebben
op onze slaapkamer met de ventilatie roosters open.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen