Samsung Eco Bubble | Eneco Community

Samsung Eco Bubble

Toon eerste bericht

98 Reacties

Hoi Jan,

Dat zelf een programma maken is mijn echtgenote nog niet aan toe gekomen. 
Eigenlijk kan ze prima uit de voeten met de standaard keuze mogelijkheden. 
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Jan,

Dat zelf een programma maken is mijn echtgenote nog niet aan toe gekomen. 
Eigenlijk kan ze prima uit de voeten met de standaard keuze mogelijkheden. 

Hoi Ton.
eentje hebben we nu ingesteld , de z.g.n. dagelijkse was :)
voor de rest moet ik de usermanual :rolleyes: nog eens doorspitten.

groetjes,
jan
Zo de actie-korting van Samsung ad €100 is ook gestort!
Zo op het laatst van de aktie hebben we dus nog net geprofiteerd!
Ik ben wel tevreden over Samsung!!
Reputatie 6
Badge +1

nog niet uitgebubbeld met je eco bubbel 😉. Let je dan een beetje op, want dat kost je onnodig veel stroom en dan is hij nug niet zuinig. 🙂
Reputatie 3
Badge +1
En ik heb mijn tablet gehad.....eh nou ja mijn vrouw heeft haar tablet gehad🆒
Goed he dat Samsung.
Even pause nu, de spaarpot moet even bijkomen.
Volgend jaar een paneeltje erbij en ik ben energie neutraal, of te wel ik lever geheel mijn eigen stroom.

Groetjes,
Stansat
Hoi Jürgen,

Uiteraard wordt er alleen maar ge-eco-bubbeld als er de noodzaak voor is.
Dat zou toch pure verspilling anders zijn.
Mijn vouw en ik zijn uitermate tevreden met de keuze van deze eco-bubbel.
Op jaarbasis zal dit toch een behoorlijke besparing moeten opleveren samen met de Samsung LED TV.
Eigenlijk zijn wij heel milieu vriendelijk bezig als ik de ECO2 van onze Renault ook meetel!
Tsjonge wat een duurzaamheid zeg.
Goed he dat Samsung.
Volgend jaar een paneeltje erbij en ik ben energie neutraal, of te wel ik lever geheel mijn eigen stroom.

Groetjes,
Stansat

Hoi brandweerman,

Wie weet krigen we nog veel zon, zodat Eneco je spaarpot gaat vullen tehen 0,092 de kWh

Is ie qua processor een beetje voor uit te branden?
Is het soms dezelfde die Ziggo nu weggeeft?
Toen wij op jouw berichten voor de eco-bubbel kozen heb ik er nog overgedacht, maar omdat ik een iPad3 heb; liever gezegd m'n vouw; heb ik maar voor de "pegels" gekozen.
Reputatie 3
Badge +1
Goed he dat Samsung.

Groetjes,
Stansat

Hoi brandweerman,

Is ie qua processor een beetje voor uit te branden?
Is het soms dezelfde die Ziggo nu weggeeft?
Toen wij op jouw berichten voor de eco-bubbel kozen heb ik er nog overgedacht, maar omdat ik een iPad3 heb; liever gezegd m'n vouw; heb ik maar voor de "pegels" gekozen.

Ik heb er zelf nog niet veel op gewerkt,
Ik heb een note quad core, super tablet
Vind 7" net iets te klein maar ik hoor geen klachten dus het zal wel ok zijn.
Voor een beetje mail een internet voldoet hij ok denk ik.

Stansat
Oké, bedankt voor de aanvulling!
Nou die note quad core die wil wel zeg.............................
Reputatie 7
Badge +7

Dat is mooi Ton,
dat je het binnen hebt .
hier zijn wij ook nog steeds zeer tevreden over de ecobubbel.
en verbazen ons nog steeds over de stilte :D
Badge
Moet dit topic eigenlijk niet hernoemd worden naar: "energiezuinige wasmachines" ? Ik vind het nogal een ontrecht reclame praatje voor de samsung eco bubble. Elke nieuwe generatie wasmachine en droger hebben namelijk een A++ of A+++ certificaat en zijn verschrikkelijk stil en gaan zuinig met water om.
We zouden een nieuw topic kunnen beginnen, maar de naam van dit topic zit in de groep energie besparen; dus valt onze Eco Bubbel hier ook onder.
Als je witgoed gaat bekijken dan kom je er al snel achter dat A++(+) niet de gewoonste zaak van de wereld is.
Wat hier meespeelde dat er ook gelijktijdig een actie liep en dat is ook weer mooi meegenomen.
En wat ons het meest opvalt dat deze machine zo verschrikkelijk stil is.
Ook daar zijn er vele die een hoger db aantal scoren.
Badge
We zouden een nieuw topic kunnen beginnen, maar de naam van dit topic zit in de groep energie besparen; dus valt onze Eco Bubbel hier ook onder.
Als je witgoed gaat bekijken dan kom je er al snel achter dat A++(+) niet de gewoonste zaak van de wereld is.
Wat hier meespeelde dat er ook gelijktijdig een actie liep en dat is ook weer mooi meegenomen.

Als je eenmaal overstapt op nieuwe techniek dan merk je meestal hoe groot de vooruitgang is ten opzichte van je vorige apparaat. ( meestal zit daar toch 5/10 jaar tussen )  Ik ben zelf over gestapt naar de A+++ versie van bosch: http://www.bosch-home.nl/producten/wasmachines-en-drogers/wasmachines/WAY32841NL.html?source=browse het systeem werkt dan niet met bubbeltjes maar heeft net als samsung ook een paar unieke eigenschapen ( i-dos systeem bijvoorbeeld. )

Anyway. Zo zijn er nog een aantal merken met A+++ label die denk ik wel de nodige aandacht verdienen denk ik. 😉
Reputatie 7
Badge +7

Als je eenmaal overstapt op nieuwe techniek dan merk je meestal hoe groot de vooruitgang is ten opzichte van je vorige apparaat. ( meestal zit daar toch 5/10 jaar tussen )  Ik ben zelf over gestapt naar de A+++ versie van bosch: http://www.bosch-home.nl/producten/wasmachines-en-drogers/wasmachines/WAY32841NL.html?source=browse het systeem werkt dan niet met bubbeltjes maar heeft net als samsung ook een paar unieke eigenschapen ( i-dos systeem bijvoorbeeld. )

Anyway. Zo zijn er nog een aantal merken met A+++ label die denk ik wel de nodige aandacht verdienen denk ik. ;)

dit riekt naar reclame voor Den Bosch :D
geintje .

wij zijn tevreden met onze ecobubbel .
🆒

Anyway. Zo zijn er nog een aantal merken met A+++ label die denk ik wel de nodige aandacht verdienen denk ik. ;)

Kijk we zitten hier in het onderdeel besparen, dus als jij de speciale eigenschappen op dat gebied van jouw Bosch hier wil promoten, dan moet je dat vooral doen. 
Wat bij ons erg meewoog los van de speciale actie, was het enorme verschil in db. Minder dan 56!
Voor ons erg van belang omdat de Eco Bubbel op zolder in de nacht draait. 
Overigens als ik i-dos lees dan denk ik meer aan een computer dan aan een wasmachine ......
Reputatie 7
Badge +7
i-dos zonder te zoeken op google denk ik inteligente dosering van wasmiddel .:D
als het nog een wasmachine met dos is dan is hij hopeloos verouderd:rolleyes:
Hoi Jan,

Doet me denken aan DOS 3.3
Mijn 1e computerboek, nog bijna uit m'n hoofd geleerd...............
De 1e echte PS/2 van IBM MET kleurenscherm, kikken....................
Aanschaf via het werk van m'n echtgenote.
Postbank met Girotel; inbellen met een modem; Albert Heijn James; wat een nostalgie zeg..........
Was het niet eind 80ér jaren? Zo ongeveer 1987?

(Update: net ff gegoogeld; Girotel werd in 1986 gestart; ik zat er vrijwel meteen bij, na aanschaf PS/2.)

Nou onze AEG was meer dan 20 jaar oud; komt toch aardig in de buurt.
Badge
Kijk we zitten hier in het onderdeel besparen, dus als jij de speciale eigenschappen op dat gebied van jouw Bosch hier wil promoten, dan moet je dat vooral doen. 
Wat bij ons erg meewoog los van de speciale actie, was het enorme verschil in db. Minder dan 56!
Voor ons erg van belang omdat de Eco Bubbel op zolder in de nacht draait. 
Overigens als ik i-dos lees dan denk ik meer aan een computer dan aan een wasmachine ......

Ik ga helemaal niks promoten 😉 Ik vind het alleen belangrijk dat niet iedereen zich alleen op de samsung focust maar ook weet dat er meer merken te krijgen zijn met a++(+). En aan jullie pro samsung reacties te lezen heeft het niet heel veel zin om bosch te promoten, en dat was mijn insteek niet. Ik zie al genoeg Apple zombies om heen lopen.

i-dos staat trouwens voor ( zie website ) intelligent doseersysteem. 😉
Kijk zo heeft ieder merk vermoedelijk wel iets wat het wil promoten.

Bij de Samsung Eco Bubbel is het dus:

Innovatieve EcoBubble wastechnologie van Samsung kunt u wassen op lagere temperaturen met even goede resultaten.
Zo bespaart u energie.
Kijk dat was o.a. de issue hier in dit topic.

Bij Bosch met het i-dos zit het dus in het intelligent doseersysyteem, maar of dat ook een extra besparing energie oplevert....................................
Badge
Dat is gewoon een feature van het totale pakketje. Uiteindelijk zit er natuurlijk veel meer in de doos. Je wordt toch niet door samsung betaald he ?;)
Oké, dus geen onderdeel wat een extra besparing oplevert...............
Betaling door Samsung zit er heleaas niet in; behalve dan de actie, die toch 100 euries opleverde.

Ons ging het om het hele pakketje van de Samsung Eco Bubbel wat ons enorm aansprak.
Ik zal er een paar noemen.
  1. A+++
  2. max 54 db, behalve bij centrifugeren, maar even vermeldt anders is het niet juist.
  3. borstelloze motor (inverter motor)
  4. zeer grote vulopening
  5. 1600 toeren
  6. trommel: diamond drum; bij de vorige AEG kregen we gaatjes in de was.
  7. 8 kg
  8. veel standaard progrmamma's, waaronder een zelf te programmeren stand.

Deze dus:

http://www.samsung.com/nl/consumer/home-appliances/washers-dryers/washers/WF0806Z8W/XEN
Reputatie 7
Badge +7
i-dos staat trouwens voor ( zie website ) intelligent doseersysteem. ;)
[/quote]

kijk die had ik goed en dat zonder te zoeken op google:D
Hoi Jan,

Ik ben trots op je!⭕o

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen