Phillps hue | Eneco Community
vraag

Phillps hue

• 22 november 2016
  • 12 reacties
  • 641 Bekeken

Defecte lampen

12 Reacties

Ik heb een defecte set phillps hue lampen gekregen en na div telefoontjes met eneco de lampen boos weggegooid nu zegt eneco niks te kunnen doen
Tja dat lijkt me duidelijk.
Er bestaat een goede service hier door het defecte product dan in overleg te retourneren.

Eerst weggooien en dan als nog vervangingen vragen lijkt mij een beetje vreemd.

Je moet de andere partij toch de kans geven het optelossen en eventueel te vervangen......
Snap ik maar had gebeld met eneco toen ik merkte dat ze defect waren maar eneco zei zoek het zelf maar uit wij kunnen niks voor je doen toen heb ik ze boos weggegooid
Reputatie 7
Badge +6
@J. Slagmolen

In het geval van defecte Hue lampen kun je contact opnemen met Philips, zoals mijn collega die je gisteren aan de lijn had ook heeft doorgegeven, die je aan de lijn had. dat kan via 00800 744 547 75 of via hun online invulformulier.
ja dat kan inderdaad als je de lampen nog zou hebben
Reputatie 5
Badge +1
1 lamp defect kan ik nog wel plaatsen, maar 2 tegelijkertijd lijkt me sterk. Hoe heb je dan geconstateerd dat beide defect zijn. Benieuwd naar je reactie.
@J. Slagmolen

In het geval van defecte Hue lampen kun je contact opnemen met Philips, zoals mijn collega die je gisteren aan de lijn had ook heeft doorgegeven, die je aan de lijn had. dat kan via 00800 744 547 75 of via hun online invulformulier.

@Folkert,

Al zal de hele set doa zijn. Eneco is in deze de partij die de oplossing moet bieden niet de leverancier.
Dat moet Eneco en Phillips onderling regelen en daar mag de consument niet mee lastig worden gevallen

Wettelijk geregeld
@J. Slagmolen

@Folkert,

Al zal de hele set doa zijn. Eneco is in deze de partij die de oplossing moet bieden niet de leverancier.
Dat moet Eneco en Phillips onderling regelen en daar mag de consument niet mee lastig worden gevallen

Wettelijk geregeld

Zou ik ook zeggen, maar zonder defecte lampen te overleggen lijkt mij dat deze regel mank gaat!
Ongelofelijk om ze dan maar gelijk weg te gooien en dat ze allebij stuk waren???
Ik houd het op onwetendheid bij in gebruik neming.....
Normaal gesproken kan de ts nu geen aanspraak meer maken daar het bewijs is vernietigd. Echter heeft Eneco niet gehandeld met de wettelijke bepalingen en de t's aan het lijntje gehouden. Een doa moet altijd teruggenomen worden. Aangezien er aangegeven is dat als ze kapot zijn en hij ze niet wil.

Wat nu relevant is wat de ts wou en wat Eneco heeft aangeboden. Heeft Eneco niet gehandeld en direct gezegd niets te kunnen betekenen neemt niet weg dat zij als nog aansprakelijk zijn. Het weggooien is niet iets wat je dan direct doet maar wel te begrijpen.
Dat weet je uiteraard niet met zekerheid.
Het enige wat bekend is dat hij heeft gebeld. Misschien is hij toen al wel of niet goed geïnformeerd; of heeft het uit boosheid onvoldoende begrepen.......

Het enige wat met zekerheid bekend is dat er naar Philips is verwezen.
Badge +5
Ik heb een defecte set phillps hue lampen gekregen en na div telefoontjes met eneco de lampen boos weggegooid nu zegt eneco niks te kunnen doen

Als je "lontje" is opgebrand 😉 probeer het dan nog recht te zetten en de tips op dit forum ter harte te nemen.
Heb je de lampen verder stukgemaakt en of nog in je bezit al dan niet met verpakking?
Wat houdt het defect in? Mechanisch stuk, beschadigd, wil niet reageren, niet in te loggen?
We willen je helpen dus probeer de draad op te pakken.

Reageer