Gezocht: mensen met een thuisbatterij en zonnepanelen die daar wat vragen over willen beantwoorden | Eneco Community
vraag

Gezocht: mensen met een thuisbatterij en zonnepanelen die daar wat vragen over willen beantwoorden

• Reageert regelmatig (level 9)
  • 4 reacties
Dag allen,

Ik ben voor mijn afstudeeronderzoek op zoek naar mensen met een thuisbatterij en zonnepanelen die daar een interview over willen geven. Het hoeft niet lang te duren, een uurtje is voldoende, en ik kom graag langs wanneer het je uitkomt. Het onderzoek gaat over persoonlijke opslag van zonnestroom, en waarom mensen daar wel of niet voor kiezen/hoe het hebben van zo'n thuisbatterij ervaren wordt.

Mocht je me hierbij willen helpen, stuur dan een mailtje naar onderzoekthuisbatterij@gmail.com, dan maken we een afspraak voor een interview.

Vriendelijke groeten en bij voorbaat dank,

Dewi du Long

13 Reacties

Reputatie 4
Badge +3
Interessant Dewi! Heb je al reacties ontvangen?
Nog geen reacties, helaas!
Ik geloof dat de thuisbatterij nog niet bij veel mensen in de garage hangt 😉
Reputatie 4
Badge +3
Jammer! Ik heb het bericht ook bij ons (Eneco) op Yammer (ons interne communicatieplatform) geplaatst. Misschien dat collega's nog manieren weten om je hierbij te helpen.
Dank Stéphan! Als er iets uit komt hoor ik het graag!
Reputatie 4
Badge +3
Graag gedaan!
Mocht je het trouwens leuk vinden om straks iets over de uitkomst van je onderzoek te delen op ons forum, dan kunnen we daar ruimte voor maken.
[quote user="StéphanL"]Jammer! Ik heb het bericht ook bij ons (Eneco) op Yammer (ons interne communicatieplatform) geplaatst. Misschien dat collega's nog manieren weten om je hierbij te helpen.

Hoi Stéphan,

Wat een naam zeg Yammer; ik krijg meteen associaties met Jammer...
Ik vermoedde al dat dit voor ons forum nog te vroeg is.
Ook ik zou wel een lading (oude) autobatterijen (ik bedoel uiteraard uit een elektrische auto) in de kruipruimte willen hebben. Ik heb inmiddels begrepen dat daar een behoorlijke afzetmarkt aan het ontstaan is.
Pas als te terugleversubsidie z’n intrede doet, komen er denk ik meer gegadigden.
Reputatie 4
Badge +3
Ook ik zou wel een lading (oude) autobatterijen (ik bedoel uiteraard uit een elektrische auto) in de kruipruimte willen hebben. Ik heb inmiddels begrepen dat daar een behoorlijke afzetmarkt aan het ontstaan is.

Ik zie dat ze dat in de Johan Cruijff Arena daar al gebruik van maken. Goed om te zien dat ze daar in ieder geval nog slim energie winnen 😉 Misschien ook interessant voor Dewi om eens langs te gaan.
Ja klopt, is in de media geweest!
Goede ontwikkeling hoor!
Reputatie 4
Badge +3
@Dewi Ik zie nu beweging intern. Als het goed is gaat er een dezer dagen iemand van Eneco contact met je opnemen! 👍
@StéphanL Ik geloof dat de bal inderdaad aan het rollen is! Super 😀, dank je wel!
Reputatie 4
Badge +3
Mocht je het trouwens leuk vinden om straks iets over de uitkomst van je onderzoek te delen op ons forum, dan kunnen we daar ruimte voor maken.
@Dewi Dit ook gezien?
[quote user="StéphanL"]
@Dewi Dit ook gezien?

Yes! Dat is natuurlijk leuk, ik zal tegen de tijd dat het onderzoek rond is eens kijken wat ik de lucht in kan gooien!
Reputatie 4
Badge +3
Dat stel ik op prijs! Dank!

Reageer