Gasloos

Dat we allemaal van het gas af moeten is in mijn optiek een van de grootste leugens die er bestaan.

Gas is een fossiele brandstof, maar wel een van de schoonste die er is.

We laten ons weer eens door de regering in de maling nemen.

Het gas verbruik in Nederland is zeer zeker niet 1 vd grootste vervuilers, dat is de stookolie die door de scheepvaart wordt gebruikt en de kolen waar nog wat centrales op stoken. En de Kerosine van het ongebreidelde vliegverkeer wat ook nog eens belastingvrij plaatsvind.

We moeten met zijn allen groener worden, ik ben de eerste die daar voor is maar laten we dat dan wel zo doen dat het op een eerlijke wijze gebracht wordt!!

Dit geld ook voor het elektrisch rijden, 1 van de manieren om groener te worden, maar dit wordt particulier totaal niet gestimuleerd. Nee, stel je voor dat er geen belasting meer op binnen komt.

Kortom, we moeten het speelveld eens netjes maken en de gemeenschap niet belazeren met niet doordachte maatregelen.

CRITICASTER

1 Reactie

Je brengt het m.i. te ongenuanceerd.
Ik noem een paar steekwoorden:

-allemaal?
-Groningen......
-je noemt geen termijn
-2030
-maatregelen zijn toekomstgericht
-tijdsbestek verschilt per persoon/huishouden
-enz

Op korte termijn hoeven we ons idd niet meteen gek te laten maken.
Heb je mogelijkheden om nu al te anticiperen op de toekonst. Prima uiteraard.
Het gaat er m.i. meer om dat er over nagedacht wordt. Ik noem dat toekomstgericht.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen