Forumleden Vragenvuur – Vraag het ’t Eneco WarmteWinner team | Eneco Community

Forumleden Vragenvuur – Vraag het ’t Eneco WarmteWinner team

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

141 Reacties

Stamp wrote:

Maar is het wel rendabel bij een laag gasverbruik van bijvoorbeeld 420m3.
Heb overgens geen mechanische ventilatie.

Ik zou mij er maar goed in verdiepen, want als je net als ik een zeer laag gasverbruik hebt, dan is het niet meer rendabel. Ook is er een fors stroomverbruik om de winnen te gebruiken.
Dan wordt het bijna onmogelijk je investering teru te verdienen.
Reputatie 3
Badge
Ik ben wel benieuwd of er binnenkort nog een nieuwsbrief komt. Ik ben vooral benieuwd naar ervaringen van de testgezinnen en mensen die nu (bijna) een warmtewinner geïnstalleerd hebben.
Reputatie 2
Badge +1
Als het goed is wordt ik (en ik neem aan ook andere mensen) deze maand gebeld om een afspraak te maken voor de WarmteWinner.
Reputatie 7
Badge +7
Vrinden van Eneco,

Hoe staat het met ons allermooiste Warmtewinner?
Ik zou voor het einde van het jaar gebeld worden voor een installatie afspraak. Nog zo'n 100 uur te gaan dus ik ben niet te scheiden van m'n telefoon.
En waar blijft die 8maanden geleden beloofde rekentool nou?
https://forum.eneco.nl/actueel-87/forumleden-vragenvuur-vraag-t-eneco-warmtewinner-team-11107/index1.html#post110222 Ik kan hem iig niet vinden..

Ook las ik in jullie laatste nieuwsbrief dat de subsidie nog hoger gaat uitvallen naar zo'n 1300 euro i.p.v. 1000euro.
Ik hoop dat ik dan als pionier of uiteindelijke consument niet de 995 euro hoef te betalen maar 695 euro. Hiermee zou je een grotere groep kunnen aanspreken. Misschien kom ik dan ook aan een terug verdien tijd van vier jaar.

Genoeg vragen weer.
Tot horens!
Reputatie 2
Badge +1
Goede vraag Ton, toen ik de klantenservice een maandje geleden sprak hadden ze het inderdaad er over dat ze hun best zouden doen om dit jaar het te plaatsen maar anders begin volgend jaar. Ze zouden in elk geval dit jaar nog een afspraak maken. Maargoed, er zijn nog een paar dagen laten we daar maar op hopen dan :)

En even een tip voor Eneco:
Stuur eens wat info uit, even een mailtje "Er zijn er al xxxxx geplaatst, we denken echt wel aan je hoor!" zou al fijn zijn. Nee, communicatie rond de watermtewinner is echt bar slecht.
Reputatie 5
Badge +4
@ Ton van Rijn

Dank je wel voor je bericht en je vraag. Ik heb dit direct voor je nagevraagd uiteraard.
Begin december hebben we je geprobeerd te bellen óf heb je van ons een mail ontvangen met een update over jouw WarmteWinner. Vervelend dat dit bericht jou niet goed heeft bereikt.
Eén van onze medewerkers zal contact met je opnemen om je een update te geven en je vragen te beantwoorden.

Groet,

Erica
Reputatie 5
Badge +4
@ Ton van Rijn

We hebben zojuist gebeld maar geen gehoor helaas. Was je toch even gescheiden van je telefoon!? 😉
Kun je aan mij laten weten wanneer je vandaag het beste te bereiken bent? Dan proberen we het vanmiddag nogmaals.

Groet,

Erica
Reputatie 7
Badge +7
Inmiddels via de whatsapp een bel afspraak staan. Dat blok techniek was niet gescheiden van me maar was op mijn verzoek wel lekker stil. Na een paar nachtdiensten heb je wel eens een stukje rust nodig.

Mvg,

Ton
Reputatie 2
Badge +1
Is er ook al meer nieuws voor andere mensen? Ik vind het toch wel erg triest dat er gewoon 0,0 communicatie is. Laatste info is uit een telefoongesprek ~2 maanden geleden: "Ja waarschijnlijk wordt hij dit jaar (2016) nog geplaatst maar we bellen in elk geval voor een afspraak anders voor begin januari". Tja inmiddels is de 1e week januari alweer om en: niets!
Reputatie 2
Badge +1
Al nieuws? Ik wacht nog steeds.
Reputatie 2
Badge +1
Beste Eneco, bedankt voor jullie voicemail, zouden jullie het morgen nog eens kunnen proberen ik ben vanmiddag erg slecht bereikbaar.
Reputatie 7
Badge +7
een mail.... dat er binnen vier weken ene plaatsingsafspraak word gemaakt.
Wanneer is de warmtewiner nu leverbaar ik ben al klant en heb een Toon
Reputatie 7
Badge +7
Ik hoop dat een moderator daar wat meer duidelijkheid over kan geven. Voorlopig hangt deze alleen in 100+ huizen test te draaien, data te verzamelen etc. etc.
Reputatie 5
Badge +2
Goedemorgen Ton, JW, Mattie,

Heel erg jammer dat jullie berichten over het hoofd gezien zijn! Mijn welgemeende excuses hier voor.
Voor details raad ik jullie aan om direct contact op te nemen met de betreffende afdeling. Hier krijgen jullie de laatste updates'
088-8955 955 - optie 4 (lokaal tarief, incl. je telefoonkosten)

Groet, Vincent
Reputatie 7
Badge +7
J.W. Ter Horst wrote:

Wanneer is de warmtewiner nu leverbaar ik ben al klant en heb een Toon

Ik heb begrepen op de innovation day dat de verdere uitrol gaat plaatsvinden onder de personen welke zich lang geleden hebben ingeschreven. Het is dus begonnen.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen