beantwoord

Fluittoon vanuit stadsverwarmingsketel

Wij wonen bijna vier jaar in een appartementencomplex die verwarmd wordt dmv stadsverwarming. Sinds enige tijd horen wwej een hoge piep door al onze kamers. De bron lijkt de "ketel" te zijn. Vorige maand is er een nieuwe meter in gezet. Wij gebruiken de verwarming niet op dit moment, er zit m.i. geen lucht in de radiatoren en ook geen "sluipwater" dat door de thermostaatkranen loopt.
Is dit iets wat ik zelf kan verhelpen of moeten we een installateur erbij halen?
icon

Beste antwoord door Brandje 24 november 2018, 11:08

Lijkt de “ketel” te zijn.....
Je hebt toch geen ketel bedoel je niet de inlaatcombinatie van de Stadsverwarming?

Ken je deze Storingsinfo:
https://www.eneco.nl/-/media/eneco/afbeeldingen/warmte-koude/stadswarmte/wattedoenbijeenstoring.ashx?la=nl-nl

Ik zou bellen met tel ☎️ 0800 0072

Bekijk origineel

4 Reacties

Lijkt de “ketel” te zijn.....
Je hebt toch geen ketel bedoel je niet de inlaatcombinatie van de Stadsverwarming?

Ken je deze Storingsinfo:
https://www.eneco.nl/-/media/eneco/afbeeldingen/warmte-koude/stadswarmte/wattedoenbijeenstoring.ashx?la=nl-nl

Ik zou bellen met tel ☎️ 0800 0072
Hoi Brandje,
Dank voor je reactie. Wij hebben inderdaad een inlaatcombinatie (ik wist niet dat het zo heette;-)
Ondertussen blijkt de piep ook bij de buren te horen te zijn en waarschijnlijk afkomstig uit het onderhouds/monteurshok.
Ik wist niet dat een piep zover kon dragen door de leidingen!
Er is een melding gedaan bij de storingsdienst, als daar wat uitkomt laat ik het weten!
Perfect! Daar hoort deze klacht thuis!
Altijd leuk om het verloop te weten.
Fijn weekend verder.
Reputatie 2
Badge +1
Brandje wrote:

Daar hoort deze klacht thuis!

Inderdaad zeg! En zeker niet in een forum over storingen op de Toon 🤣

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen