Ervaringen warmtewinner | Eneco Community
beantwoord

Ervaringen warmtewinner

• 20 februari 2017
  • 13 reacties
  • 2791 Bekeken

Heeft er iemand al ervaringen met de warmtewinner? Ik ben benieuwd naar oa verbruik, ervaringen met geluid van de warmtewinner en hoger verbruik van elektra i.v.m. de warmtewinner.
icon

Beste antwoord door Danielle 21 februari 2017, 09:19

@Theo S,

Leuk dat je navraag doet. We zitten in de pioniersfase waardoor er getest en geleerd wordt door een groep klanten. Ze mogen niet teveel los laten nog, maar in dit topic komt er wel eens wat voorbij als je kijkt naar de laatste pagina's.
Ook houden we je op de hoogte via de nieuwsflits als je daarvoor ingeschreven bent.
Bekijk origineel

13 Reacties

Heb je het woord warmtewinner als zoek item gebruikt?
Er staat erg veel op het forum.

Er zijn al meldingen van geplaatste warmtewinners
Reputatie 7
Badge +6
@Theo S,

Leuk dat je navraag doet. We zitten in de pioniersfase waardoor er getest en geleerd wordt door een groep klanten. Ze mogen niet teveel los laten nog, maar in dit topic komt er wel eens wat voorbij als je kijkt naar de laatste pagina's.
Ook houden we je op de hoogte via de nieuwsflits als je daarvoor ingeschreven bent.
Het blijft opvallend lang stil rondom de eneco warmtewinner, ook de beloofde nieuwsbrief (mij telefonisch toegezegd) heb. Ik nog steeds niet gezien! We zijn toch niet blij gemaakt met een dode Mus???
Het blijft opvallend lang stil rondom de eneco warmtewinner, ook de beloofde nieuwsbrief (mij telefonisch toegezegd) heb. Ik nog steeds niet gezien! We zijn toch niet blij gemaakt met een dode Mus???

Helaas zijn er meerdere op het forum die hier over klagen. Zelf heb ik destijds als 1 van de eerste Pioneers een bezoek gehad of ea mogelijk is, echter nooit meer iets van gehoord.

Over nieuws rondom de warmtewinner al net zo. Het sporadische nieuws dat naar buiten komt in een nieuwsbrief komt ook hier niet binnen.

Jammer want hier laat ik her nu aan mij voorbij gaan, en richt ik mijn pijlen op een Kickstarter project voor thuisbatterij voor mijn pv systeem dat nu in de laatste fase zit om het uit te leveren.
Reputatie 2
richt ik mijn pijlen op een Kickstarter project voor thuisbatterij voor mijn pv systeem dat nu in de laatste fase zit om het uit te leveren.

Kun je een linkje plaatsen naar dit project?
Hij bedoelt wellicht dit:

https://www.rtlnieuws.nl/economie/home/concurrenten-van-teslas-thuisbatterij-bestormen-de-markt

Of

http://cleartechnology.nl/dit-is-de-meest-eenvoudige-thuisbatterij-van-dit-moment/

€1300 is een mooie prijs vind ik.
Maar met nog steeds onbeperkte saldering is het nu nog te vroeg, omdat van regeringswege pas in 2020 plannen daaromtrent zijn te verwachten.
Reputatie 6
Badge +7
Hij bedoelt wellicht dit:

https://www.rtlnieuws.nl/economie/home/concurrenten-van-teslas-thuisbatterij-bestormen-de-markt

Of

http://cleartechnology.nl/dit-is-de-meest-eenvoudige-thuisbatterij-van-dit-moment/

€1300 is een mooie prijs vind ik.
Maar met nog steeds onbeperkte saldering is het nu nog te vroeg, omdat van regeringswege pas in 2020 plannen daaromtrent zijn te verwachten.

Die € 1300 is voor 2,2 kWh . De installatie zou een heel stuk simpeler moeten zijn ( Plug and Play ) .
Maar als je de prijs en opslag vergelijk zijn ze duurder dan die van tesla .
Tesla € 489 p/kWh
Orison € 590 p/kWh
Reputatie 7
Badge +4
@R.H.L. Quint & @mpleizr

We zijn de afgelopen tijd wat stiller geweest, omdat we (nu nog steeds) druk bezig zijn met het testen van de WarmteWinner. De eerste resultaten druppelen inmiddels binnen en daarom kunnen jullie snel nieuwe informatie verwachten. Houd vooral je mail in de gaten 😉
@DeniseMR

Kunt u ook nagaan waarom er na telf. contact Eneco en inventarisatiegesprek voor plaatsing ww die ik heb gehad als 1 van de weinige tester destijds nooit meer iets heb gehoord.

Alvast dank
Reputatie 5
Badge +3
Wat jammer mpleizr!
Ik ga eens informeren of hier nog een reden voor te achterhalen is...
Alvast dank Kelly, hoor het graag wat de reden is geweest dat er na die tijd geen contact meer is geweest
Reputatie 5
Badge +3
Beste mpleizr,

Het is nagekeken en nagevraagd, maar het is het helaas niet meer te achterhalen waarom er destijds geen contact meer is geweest.
Heel vreemd, sorry dat ik geen verduidelijkende informatie voor je heb!
bedankt voor de terugkoppeling Kelly.

Jammer dat er niets is teruggevonden in de administratie. Het is al een lange tijd geleden dus is daat begrijpelijk.

Toch hoop ik dat ik als 1 van de eerste in aanmerking kan komen als hij te koop komt of id.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen