Eneco Tussenstand | Eneco Community
beantwoord

Eneco Tussenstand

• 23 februari 2013
  • 8 reacties
  • 2280 Bekeken

Badge
waar blijft dat eneco tussenstand?
gr m.lensink
icon

Beste antwoord door Jeroen 23 februari 2013, 20:28

Kan je iets duidelijker zijn? Welkom op het forum trouwens. Met iets meer info kunnen wij je misschien zonder tussenkomst van een moderator helpen.
Bekijk origineel

8 Reacties

Reputatie 3
Badge
Kan je iets duidelijker zijn? Welkom op het forum trouwens. Met iets meer info kunnen wij je misschien zonder tussenkomst van een moderator helpen.
Reputatie 1
Badge
Ik heb het forum afgezocht, maar kon alleen deze topic vinden over de Eneco Tussenstand.

Ik heb op mijn Toon een bericht gekregen dat ik op de website in "Eneco Tussenstand" mijn meterstanden kan opgeven om mijn termijnbedrag opnieuw te laten berekenen.
Maar ik kan deze functie helemaal niet vinden. Wellicht dat m.lensink hier ook aan refereert.

Ik ben in ieder geval op zoek naar deze functie, waaraan op de Toon wordt gerefereerd. Wie weet hoe ik daarbij kan?

Roel
Reputatie 6
Badge +1
Ik heb het forum afgezocht, maar kon alleen deze topic vinden over de Eneco Tussenstand.

Ik heb op mijn Toon een bericht gekregen dat ik op de website in "Eneco Tussenstand" mijn meterstanden kan opgeven om mijn termijnbedrag opnieuw te laten berekenen.
Maar ik kan deze functie helemaal niet vinden. Wellicht dat m.lensink hier ook aan refereert.

Ik ben in ieder geval op zoek naar deze functie, waaraan op de Toon wordt gerefereerd. Wie weet hoe ik daarbij kan?

Roel

Dat is een goeie. ik heb dit zelfde bericht gelezen, maar kan het ook niet vinden op mijn eneco. misschien dat het nog toekomst muziek is.
Reputatie 3
Badge
Hier geen bericht binnen. Ook niet na een reset. Is er een speciale doelgroep geselecteerd?
Reputatie 6
Badge +1
Bericht dat ik heb gekregen was bij het eerste duimpje. Hier een foto van het bericht, maar de optie meterstanden kan ik dus niet vinden.
Reputatie 7
Badge +7
Hier precies hetzelfde bericht gehad , alleen als je zo,n bericht krijgt op 1 April dan vertrouw ik het niet 🙂
Reputatie 6
Badge +1
Maar blijkbaar was het een goede grap volgens Toon.die gaf een duim 🙂
Reputatie 7
Badge +6
@RSchmitz en @Jvp,

Het bericht dat jullie ontvangen hebben, is onterecht verstuurd. Het is toekomstmuziek, we werken aan deze mogelijkheid op MijnEneco.

Reageer