Duurzaam | Eneco Community
vraag

Duurzaam

Doe de was altijd na 20:00 uur of weekend en als weer droog is hang ik gewoon buiten ...zet tv pas aan na 20:15 uur voor een films en gebruik weinig lampen ( spaarlamp gebruiken ).koken doe ik alles in een keer ..??Het gaat prima zo ,,Douche van 5/10 minuten per dag is meer dan genoeg,, Zomer koude douche en winter eerst warm daarna lauw?????

9 Reacties

Waarom de was pas na 20:00 uur??
Het dubbel tarief gaat toch pas om 23:00 uur in.
Dan is goedkoper
Dubbel tarief bedoel je?
Echt dus al die tijd heb ik mis ???
Dus na 23:00 uur
Milleu bewust, ik heb een hungry / billie bin compostbak. Composteren, Fermateren en Wormen hotel. Compost nooit meer naar het tuincentrum zakken halen. Fermateren is het vocht uit het biologisch keuken en tuinafval opvangen voor planten voeding.Wel verdunnen 1:100 anders verbrandt alles. Wormen onze beste grondwerkers eten dagelijks hun eigen gewicht. Als alles lukt start ik hier volgend jaar een bedrijf in.Met de warmte die hierbij vrijkomt ga ik het pand verwarmen. Ook het warm water doe k op deze maner.

Precies, pas als je de was na 23:00 uur doet, ben je ook goedkoper uit.
Thanks??????
Reputatie 5
Badge +2
18Hans66 wrote:

Milleu bewust, ik heb een hungry / billie bin compostbak. Composteren, Fermateren en Wormen hotel. Compost nooit meer naar het tuincentrum zakken halen. Fermateren is het vocht uit het biologisch keuken en tuinafval opvangen voor planten voeding.Wel verdunnen 1:100 anders verbrandt alles. Wormen onze beste grondwerkers eten dagelijks hun eigen gewicht. Als alles lukt start ik hier volgend jaar een bedrijf in.Met de warmte die hierbij vrijkomt ga ik het pand verwarmen. Ook het warm water doe k op deze maner.

Dat ziet er geweldig uit @18Hans66!

Ik heb je reactie even verplaatst naar een relevante topic.
Hoe meer duurzame ideeën hoe beter.

Kook je wellicht ook duurzaam @Cuisine Maghrabi?

Groet, Vincent

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen