Doel: energiebesparing 30% | Eneco Community
vraag

Doel: energiebesparing 30%

• 4 november 2012
  • 3 reacties
  • 535 Bekeken

Beste Eneco,

Dit jaar let ik erg op mijn verbruik, mijn goal is 30% energie te besparen, en ik was goed op weg. Via een log hou ik bij hoeveel ik per maand verbruikt heb en hoeveel ik dus bespaard heb. Nu voor mijn log van begin november constateer ik dat mijn stroom (normaal tarief) 20x zo hoog is dan 2 maanden ervoor. Er is absoluut geen verklaring voor. 2 maanden geleden had ik 30kwh, vorig maand 50kwh nu maar liefst 1000, een verbruik dat ik in een jaar niet eens haal. Dit moet een fout zijn ...

Ik kan mezelf voor mijn kop slaan, had mijn log verkeerd opgeschreven....
Met vriendelijke groet,
Soeradj Mahabiersing

3 Reacties

Badge
Hai Soeradj,

Neem de volgende keer even de kleur zwart als tekst kleur want dat leest veel beter dan geel. Maar weet je zeker dat je 30kwh per maand verbruikt ? Of heb je misschien een foutje in je log gemaakt, want je koelkast verbruikt volgens mij al rond de 20 kwh als je een onzuinig geval hebt staan.

Of anders wat Mike zegt.
Reputatie 4
Badge +1
Hallo Soeradj,

Ik heb je topic verplaats naar het juist onderwerp. Zo houden we het forum zo overzichtelijk mogelijk.

Goed om te zien dat je zo bezig bent met besparen. Begrijp ik goed dat je de meterstanden niet goed had genoteerd? Een verbruik van 1000 kWh is inderdaad veel in één maand tijd. Ik ben wel benieuwd welke maatregelen je allemaal treft om de energiebesparing van 30% te bereiken. Ik hoor het graag van je!

Groet,
Mike
Reputatie 3
Badge
Bekijk je het via mij eneco of via je eigen meterstand in de meterkast

Reageer