Denk je met ons mee? | Eneco Community

Denk je met ons mee?

Reputatie 3
Graag nodigen we je uit om mee te denken over een nieuw product van Eneco. Het (aanvullende) product heeft met de CV-ketel en bespaarmogelijkheden te maken. Aanmelden kan via een reactie op dit bericht tot en met zondag 7 juni. Daarna maken we een besloten meedenksessie aan waarin we meer details voorleggen en bespreken.

Doe je mee? Laat dan een berichtje achter in dit topic! Zodra we starten, sturen we je gelijk een linkje naar de meedenksessie.

15 Reacties

Reputatie 7
Badge +7
goede morgen Kimberly,
ben benieuwd wat de bespaar mogelijkheden zijn , dus ik denk graag mee
Reputatie 4
Badge +1
"de CV-ketel en bespaarmogelijkheden " is wel een beetje summier.
Ik denk overigens graag mee.
Reputatie 1
Badge +4
Ben benieuwd en denk ook graag mee.
Doe graag mee, kan ik mijn gedachten weer even ergens anders leggen
Reputatie 6
Badge +1
Kom maar weer op, met dit meedenk spectakel 🙂
Reputatie 1
Badge
Ik ben wel benieuwd en denk graag mee. :?
Reputatie 3
Leuk dat jullie nieuwsgierig zijn naar het concept! Ik kan helaas nu nog niks verklappen. Volgende week willen we starten met de sessie en het concept aan jullie voorleggen. Zijn er nog meer communityleden die graag willen meedenken?

Groetjes, Kimberly
Reputatie 3
Badge +1
Hi Kimberly,

Besparen met de cv, klinkt goed, zit al aan minimaal gasverbruik maar denk graag mee.

Stansat
Badge
Count me in!

Peter
Reputatie 6
Badge +2
ik doe graag mee met meedenken voor energiebesparing !!
Kimberly wrote:

Leuk dat jullie nieuwsgierig zijn naar het concept! Ik kan helaas nu nog niks verklappen. Volgende week willen we starten met de sessie en het concept aan jullie voorleggen. Zijn er nog meer communityleden die graag willen meedenken?

Groetjes, Kimberly

Hoi Kimberly,

Ik zou niet weten hoe ik nog meer moet besparen/zuiniger zijn met m'n HR ketel.
Dus ik wil wel mee denken en zet me maar op de lijst.
Wie weet steek ik er nog wat van op!
Reputatie 3
Badge +4
Altijd leuk om mee te denken 🙂
Reputatie 3
Hi allemaal,

Inmiddels zijn we gestart met de meedenksessie. Via de homepage zien jullie de categorie 'Denk mee met Eneco'. Hierin kunnen jullie meedenken.

Mochten er nog communityleden willen deelnemen. Laat het me weten!

Succes.

Groet, Kimberly
Lijkt me leuk!!
mogelijk te laat, maar ik kan wel meedenken.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen