Aanbod slimme stekkers via Email net binnen! | Eneco Community

Aanbod slimme stekkers via Email net binnen!

Toon eerste bericht

37 Reacties

Ik kon de audio/video hoek niet aansluiten omdat ik daar met een aangegoten stekker werk met een stekkerblok.
En die aangegoten stekker is zonder randaarde. Dat was dus pech, want nu zal ik met de Dremel eerst de sleuven van de aarde pennen in de stekker moeten frezen. Daarna moet ik ook de zijkanten van de stekker afvlakken en dan past de stekker wel in de Slimme Stekker!

Had ik natuurlijk ook de stekker er af kunnen knippen, maar dat vond ik zonde van de aangegoten uitvoering.
Een beetje netjes frezen geeft ook een goede oplossing!
Reputatie 6
Badge +1
Brandje wrote:

heb nu al spijt dat ik er geen 2 genomen heb!

Ik niet. Ik heb er gekocht, om te kunnen spelen en meer is het dan ook niet. Krijg wel leuke inzichten, in verbruik per apparaat.
Reputatie 6
Badge +1
Brandje wrote:

Ik kon de audio/video hoek niet aansluiten omdat ik daar met een aangegoten stekker werk met een stekkerblok.
En die aangegoten stekker is zonder randaarde. Dat was dus pech, want nu zal ik met de Dremel eerst de sleuven van de aarde pennen in de stekker moeten frezen. Daarna moet ik ook de zijkanten van de stekker afvlakken en dan past de stekker wel in de Slimme Stekker!

Had ik natuurlijk ook de stekker er af kunnen knippen, maar dat vond ik zonde van de aangegoten uitvoering.
Een beetje netjes frezen geeft ook een goede oplossing!

Ton gedacht aan een verloopje?
Hoi Jürgen,

Heb ik aan gedacht, maar vond dat geen mooie oplossing.
Komt nog bij dat 10 cm vanaf de stekker de draad in een K40 goot verdwijnt, dus dat werd helemaal nix.
De stekker komt alleen maar uit de goot omdat ik de hele zaak stroomloos kon maken en dat is met de slimme stekker nu ook opgelost!
Reputatie 6
Badge +1
Ja daar is ook wat voor te zeggen.
Hoi Jürgen,

Vanmiddag de sleuven uit de stekker geslepen met de Dremel en nu is de slimme stekker de audio/video aaan het meten.
Ik zit met alles aan en opnames te bekijken van af de harde schijf Dreambox op 170 watt.
Eigenlijk valt het me nog mee; ik had het verbruik veel hoger geschat.
Badge +5
Brandje wrote:

Hoi Jürgen,

Vanmiddag de sleuven uit de stekker geslepen met de Dremel en nu is de slimme stekker de audio/video aaan het meten.
Ik zit met alles aan en opnames te bekijken van af de harde schijf Dreambox op 170 watt.

Ik kom met versterker en LCD Tv op 240 Watt.
Yobotje wrote:

Brandje wrote:

Hoi Jürgen,

Hoi Theo,

Dat klopt een beetje met mijn vroegere gegevens toen ik ook nog een LCD-TV had. Die gebruikte ± 155 watt en de LED-TV, die we nu hebben gebruikt maar rond de 70 watt.
Als je dat verschil van jouw verbruik aftrekt kom je ander in mijn richting dus.
Badge +5
Brandje wrote:

Yobotje wrote:

Brandje wrote:

Hoi Jürgen,

Hoi Theo,

Dat klopt een beetje met mijn vroegere gegevens toen ik ook nog een LCD-TV had. Die gebruikte ± 155 watt en de LED-TV, die we nu hebben gebruikt maar rond de 70 watt.
Als je dat verschil van jouw verbruik aftrekt kom je ander in mijn richting dus.

Wat een verschil hè
In het kader van besparen is dat toch 1 die enkele uren per dag wordt gebruikt en op jaarbasis toch een verschil maakt.
Mooi dat het het nu zo zichtbaar wordt met deze slimme/kleine stekkers he?
Reputatie 6
Badge +1
Brandje wrote:

Hoi Jürgen,

Maar stiekum zie je nu wel, wat wat gebruikt en wat het sluipverbruik is. Soms kom ik evht voor verassingen te staan
jvp wrote:

Brandje wrote:

Hoi Jürgen,

Precies en daarom wilde ik zo graag met de stekkers aan het spelen.
Om dat sluipverbruik zoveel mogelijk te elimineren.

Maar stiekum zie je nu wel, wat wat gebruikt en wat het sluipverbruik is. Soms kom ik evht voor verassingen te staan

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen