Aanbod slimme stekkers via Email net binnen! | Eneco Community

Aanbod slimme stekkers via Email net binnen!

Het is zover de Email is net binnen gekomen en met €5 korting kan de stekker besteld worden!

37 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@Brandje,

Dat klopt! Zie ook dit topic die ik heb gestart.
Hoi Danielle,

Inderdaad ik was het topic aan het posten en ik toen zag ik net de door jou geplaatste topic!
Reputatie 7
Badge +6
Gelukkig heb je je geduld goed bewaard voor de Slimme Stekkers en is het nu zo ver! 😃
Bump, dan moet ik het maar doen zonder korting 😞 Klo*e) Bedankt KPN Doe het nu maar mobiel anders ben ik bang dat hij weer DNS problemen geeft snik...
Reputatie 6
Badge +1
mpleizr wrote:

Bump, dan moet ik het maar doen zonder korting 😞 Klo*e) Bedankt KPN Doe het nu maar mobiel anders ben ik bang dat hij weer DNS problemen geeft snik...

Ik snap je vraag stelling niet mbt tot dit topic of mbt het probleem waar folkert, zich mee bezig houd.
jvp wrote:

mpleizr wrote:

Ik snap je vraag stelling niet mbt tot dit topic of mbt het probleem waar folkert, zich mee bezig houd.

Zit helemaal in het verkeerde topic excusez-Moi 😞
mpleizr wrote:

jvp wrote:

mpleizr wrote:

Zit helemaal in het verkeerde topic excusez-Moi :(

Welk topic bedoel je dan?
Ik ben nieuwsgierig?
Nog ff en ik ben thuis!
Ben nieuwsgierig of de bezorger met het pakketje bij de buren langs is geweest........
Reputatie 6
Badge +1
En? Heb je je slimme stekker.

Ik ben nu een geintje aan het uithalen 🙂 ik ben met de slimme stekker aan het meten wat Toon verbruikt per dag. Ha ha.

Ik weet nu dat de meter module 0,1 cent per dag!!!!!!!! Verbruikt. Nu zit hij op het scherm bij de ketelmodule.
En dan weten we ( met dank aan de slimme stekker ) wat Toon totaal per dag kost van "sluipverbruik"

Nb. In het verleden hadden we nog een discussie over wat Toon wel niet per dag weg slurpte m.b.t stroom. Na morgen weten we het.:P

Toch leuk z'n slimme stekker
Reputatie 3
Badge
ben benieuwd wat Toon totaal verbruikt per dag.;)
jvp wrote:

En? Heb je je slimme stekker.

Ik ben nu een geintje aan het uithalen 🙂 ik ben met de slimme stekker aan het meten wat Toon verbruikt per dag. Ha ha.

Ik weet nu dat de meter module 0,1 cent per dag!!!!!!!! Verbruikt. Nu zit hij op het scherm bij de ketelmodule.
En dan weten we ( met dank aan de slimme stekker ) wat Toon totaal per dag kost van "sluipverbruik"

Nb. In het verleden hadden we nog een discussie over wat Toon wel niet per dag weg slurpte m.b.t stroom. Na morgen weten we het.:P

Toch leuk z'n slimme stekker

Hoi Jürgen,

Vanmorgen dus de email van de leverancier gehad gezien het leveringsprobleem en uiteraard geen pakketje thuis!

Jammer hoor, zit je mij mooi weer effe jaloers te maken.

En......het werkt mooier dan die HomeAutomation van jou hè?
Reputatie 6
Badge +1
Brandje wrote:

Eerlijk is eerlijk. Zoals bekend, is de slimme stekker wel stabieler dan de klik aan klik uit van mijn HomeAutomation. Ook de functie dat je per stekker het verbruik kunt zien, ken ik niet in mijn configuratie. Daarin tegen is mijn systeem uitgebreider, met tijdschakelingen, zon schakelingen, scenes van bepaalde groepen etc en ook inzicht in waterverbruik, rookmelding en camera toezicht etc. Maar goed voor Toon kan dat nog komen, of niet. Wie zal het zeggen. Maar daar gaat het niet om. Ieder systeem heeft zijn voors en tegens

Echter het doel van HomeAutomation is dat je op je luie bank kunt blijven zitten en zo dingen aan of uit kunt schakelen. En dat doet zowel dat, als dit systeem.

Als je dit alles afzet tegen de prijs 3 modules en 1 afstandsbediening voor 30 euro, of 3 modules voor de Eneco aanbiedingsprijs van totaal 150 euro is het wel iets over na te denken. Is het me 120 euro extra waard ( op 3 modulles, dus hoe meer modules hoe meer verschil ) om zeker te weten dat iets aan of uit schakeld en ik inzicht krijg in wat het geschakelde op dat moment verbruikt?

Eerlijk........ik niet. Ik blijf dan toch bij de Homeautomation zoals deze nu in mijn woning aanwezig is en zie ik de slimme stekker(s) puur als speeltje.

pieterzegwaard wrote:

ben benieuwd wat Toon totaal verbruikt per dag.;)

De meetmodule doet werkelijk niks, qua kosten en verbruik per dag. De ketelmodule, en dus ook het scherm Toon zit in rust op 4 watt en als hij bediend word is het 5 watt. We zitten dan nu ook op 0,38 cent. Echter is dit vertekend, omdat daar ook het opstarten van Toon bij zit. Vanaf 0.00 uur is een nieuwe cyclus en dan weten we het donderdag, wat Toon zelf verbruikt. Dat opgeteld bij de 0,01 cent van de energiemodule en we weten het.

Let wel. Mijn meetmodule zit op een slimme meter. Het kan dus zijn dat iemand met een domme meter(dus met oogjes) de stroom wil meten. Ik verwacht dat de meetmodule in die configuratie dus ook meer stroom verbruikt.

Echter hoort dit verhaal helemaal niet in dit topic thuis en heb daarom een nieuw topic aangemaakt. Deze is hier te vinden. Ik ga hier ook verder in mijn zoektocht naar de vraag, wat kost Toon ons nu per dag.
Reputatie 4
Badge
jvp wrote:

Zoals bekend, is de slimme stekker wel stabieler dan de klik aan klik uit van mijn HomeAutomation.

Wat bedoel je met stabieler? Ik heb ook een klik aan/uit maar nog geen slimme stekker. (er komen er wel 3 aan)

jvp wrote:

Daarin tegen is mijn systeem uitgebreider, met tijdschakelingen, zon schakelingen, scenes van bepaalde groepen etc en ook inzicht in waterverbruik, rookmelding en camera toezicht etc.

Dit is met Fibaro ook mogelijk met wat uitbreidingen.
jvp wrote:

Brandje wrote:

Eerlijk is eerlijk. Zoals bekend, is de slimme stekker wel stabieler dan de klik aan klik uit van mijn HomeAutomation. Ook de functie dat je per stekker het verbruik kunt zien, ken ik niet in mijn configuratie. Daarin tegen is mijn systeem uitgebreider, met tijdschakelingen, zon schakelingen, scenes van bepaalde groepen etc en ook inzicht in waterverbruik, rookmelding en camera toezicht etc. Maar goed voor Toon kan dat nog komen, of niet. Wie zal het zeggen. Maar daar gaat het niet om. Ieder systeem heeft zijn voors en tegens

Echter het doel van HomeAutomation is dat je op je luie bank kunt blijven zitten en zo dingen aan of uit kunt schakelen. En dat doet zowel dat, als dit systeem.

Oké Jürgen,

Duidelijk, kijk jij hebt nou eenmaal al in een eerder stadium in HomeAutoma. geinstalleerd en dan blijf je daarbij, dat begrijp ik.
Ik heb juist nadat de Toon3 verhalen kwamen de boot afgehouden en voorlopig m'n zinnen gezet op 1 systeem.
En gelukkig kan je via iPad de stekker ook schakelen en straks komen de overige uitbreidingen vanzelf hier achteraan.
Want als ik de zaken van Toon3 nog even in herinnering haal, dan ziet het er erg leuk uit.
De email had het over levering eind van deze week, dus ik moet nog even wachten op het spelen met de stekker.
Badge +5
Zojuist een bericht ontvangen dat de slimme stekkers donderdag bezorgd worden. Mooi toch?:8
Klopt hier ook een Email gehad.
Maar de track en trace werkt nog niet!
Badge +5
Bij mij ook nog niet Ton.
Reputatie 6
Badge +1
Brandje wrote:

Klopt hier ook een Email gehad.
Maar de track en trace werkt nog niet!

Na 20:00 uur en anders kun je hen rond de klok rond mindernacht pas zien. Let op! Dat je niet te enthousiast wordt, alvoorts je het pakketje openmaakt. De doosjes met stekkers zijn erg klein 😉
Reputatie 3
Badge
Ik ben zelf niet thuis dus heb via de site van gls gekozen voor een levering ergens anders zodat ik het zelf kan ophalen.
pieterzegwaard wrote:

Ik ben zelf niet thuis dus heb via de site van gls gekozen voor een levering ergens anders zodat ik het zelf kan ophalen.

Klopt zag ik ook staan, je hebt tot 23:59 vanavond de tijd op dat in te vullen.
Goeie service van GLS en inmiddels werkt de track & trace nu ook!
Reputatie 4
Badge +4
Vandaag de stekkers ontvangen. Installatie probleemloos verlopen. Koppeling per stekker ongeveer 7 seconden, verbinding 5*****. Jammer dat je via je tablet het "alles aan/uit" niet kunt bedienen. Ook zou het wenselijk zijn dat je meer dan 6 tegeltjes kunt gebruiken. Nu moet je een keuze maken welk tegeltje je gebruikt. Leuk dat je per aangesloten stekker het verbruik van het aangesloten apparaat/lamp kunt zien.
Een timer schakeling zou ook wenselijk zijn (zijn we tenminste van de schakelklokken af).
Al met al een leuke gadget!
Badge +5
@Ton, wat ben je stil, geen reacties de laatste uren. Aan het spelen zeker ...... :P:$
Reputatie 4
Badge +4
WvdM wrote:

Vandaag de stekkers ontvangen. Installatie probleemloos verlopen. Koppeling per stekker ongeveer 7 seconden, verbinding 5*****. Jammer dat je via je tablet het "alles aan/uit" niet kunt bedienen. Ook zou het wenselijk zijn dat je meer dan 6 tegeltjes kunt gebruiken. Nu moet je een keuze maken welk tegeltje je gebruikt. Leuk dat je per aangesloten stekker het verbruik van het aangesloten apparaat/lamp kunt zien.
Een timer schakeling zou ook wenselijk zijn (zijn we tenminste van de schakelklokken af).
Al met al een leuke gadget!

Inmiddels ontdekt dat je meerdere tegeltjes kunt gebruiken. Niet goed gekeken.
Yobotje wrote:

@Ton, wat ben je stil, geen reacties de laatste uren. Aan het spelen zeker ...... :P:$

Hoi Theo,

Komt door drukke bezigheden en visite.
Moest zelfs het pakketje bij de buren laten bezorgen.
Maar vandaag ben ik met de stekker aan het spelen hoor en heb nu al spijt dat ik er geen 2 genomen heb!
Badge +5
Brandje wrote:

Yobotje wrote:

Hoi Theo,

Komt door drukke bezigheden en visite.
Moest zelfs het pakketje bij de buren laten bezorgen.
Maar vandaag ben ik met de stekker aan het spelen hoor en heb nu al spijt dat ik er geen 2 genomen heb!

En ik dat ik er geen 3 heb besteld.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen