Telkens opnieuw inloggen op de community | Eneco Community

Telkens opnieuw inloggen op de community

Toon eerste bericht

146 Reacties

Reputatie 6
Badge +5
Ik heb al 2 dagen niet hoeven inloggen 😱 😱 😱
Reputatie 7
Badge +8
Sta in totaal al 40 dagen nonstop ingelogd. Heb laatste inlog genoteerd in mijn agenda.
Hier na mijn laatste melding geen enkele dag meer hoeven in te loggen.
Reputatie 2
Badge
Dat is één van " de nieuwe features " die Eneco heeft bedacht om de abonnementverhoging te rechtvaardigen
Dat is geen nieuwe feature.
Het niet steeds hoeven in te loggen is een een vrij normale zaak hier.
Reputatie 7
Badge +8
Willem wrote:

Dat is één van " de nieuwe features " die Eneco heeft bedacht om de abonnementverhoging te rechtvaardigen

Dat is absoluut geen nieuwe functie.
Maar blijkbaar zit de prijsverhoging je nog wel hoog. Zeg het op dan.
Badge +5
Willem wrote:

Nee hoor, al sinds vorig jaar moet ik voor ieder bericht dat ik wil plaatsen op het ouder forum als een idioot inloggen en dat gaat niet veranderen. Dat is een van de redenen dat ik daar steed minder aanwezig ben, het inloggen heeft namelijk tijd nodig en als ik eenmaal ingelogd ben dan is een ander me voor met een bericht. Frustrerend!
De lol is er dus af ondanks de ondersteuning van Eneco's moderatoren. Geen resultaat en ook geen vertrouwen meer net als het gedonder met een zeer trage toon tot maart van dit jaar, een nieuwe Toon zou de oplossing zijn......
Moest dit toch even kwijt.
Nu weer on-topic?
Reputatie 6
Badge +5
Brandje wrote:

Dat is geen nieuwe feature.
Het niet steeds hoeven in te loggen is een een vrij normale zaak hier.

Normaal is het zeker niet . Dit is de enigste site in jaren waar ik zulk inlog drama meemaak....
Nergens last van hoor!
Gaat flitsend.
Reputatie 6
Badge +5
Brandje wrote:

Nergens last van hoor!
Gaat flitsend.

Hier nu ook de afgelopen dagen.

Maar problemen zijn hier zeker anders bestond dit topic ook niet. Heel veel hebben/hadden er last van.
Daarom is het goed dat anderen zich hier zouden melden met dit probleem.
Kunnen we ons richten op het helpen en advies geven.
Reputatie 7
Badge +3
Brandje wrote:

Daarom is het goed dat anderen zich hier zouden melden met dit probleem.
Kunnen we ons richten op het helpen en advies geven.

meldingen komen hier genoeg van binnen, maar wat is de oplossing dan?
Reputatie 6
Badge +5
Helaas .. Een week goed gegaan en nu al een aantal keren moeten inloggen ...
Reputatie 6
Badge +5
Het ingelogd blijven is nog steeds drama hier ... Jammer ...
Badge +5
Drama inderdaad, maar daar zit verder niemand mee zo te zien.
De storing verhelpen, geen prioriteit denk ik.
Reputatie 2
Badge +3
Ook ik moet elke keer weer opnieuw inloggen. De laatste tijd kan ik alleen nog met mijn Facebook account inloggen. Mijn gebruikersnaam en wachtwoord worden niet mer herkend. 😡
Reputatie 6
Badge +4
Bij mij ook nog steeds. Alleen Facebook login werkt nog. De Eneco-fora zijn de enige waar ik dit probleem steeds mee heb.

Maak me er verder niet meer zo heel erg druk om. Het is lastig, maar er valt mee te leven
Reputatie 6
Badge +4
En nu hoef ik al weer sinds laatste post niet meer in te loggen. Gaat het toch werken
Badge +5
EdwinKort wrote:

En nu hoef ik al weer sinds laatste post niet meer in te loggen. Gaat het toch werken

Moet nog steeds inloggen alleen niet meer met zoveel omwegen dat ik alles steeds in moet vullen.
Reputatie 6
Badge +4
Yobotje wrote:

EdwinKort wrote:

Moet nog steeds inloggen alleen niet meer met zoveel omwegen dat ik alles steeds in moet vullen.

Het heeft een hele tijd goed gewerkt, nu moet ik wel weer steeds opnieuw inloggen.
Ik ook sinds 3 dagen.
Kennelijk is er aan de site gesleuteld....

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen