Telkens opnieuw inloggen op de community | Eneco Community

Telkens opnieuw inloggen op de community

Reputatie 6
Badge +4
  • In een stroomversnelling (level 14)
  • 552 reacties
Net als op het andere forum, moet ik ook hier iedere keer weer opnieuw inloggen. Het zijn maar een paar klikken met de muis, maar zou toch niet hoeven.

146 Reacties

Hier merk ik dat het inlog probleem opgelost is.

Wel vind ik het jammer dat er geen optie meet is om desktopweergave op te vragen.

Op mobiel is het zeer onoverzichtelijk
mpleizr wrote:

Wel vind ik het jammer dat er geen optie meet is om desktopweergave op te vragen.

Op mobiel is het zeer onoverzichtelijk

Hoi Mark,

Ook ik gebruik de mobiel vrij veel hiervoor.
Ik kan er nog niet aan wennen.
In het oude forum hoef ik weinig te manoeuvreren, maar hier is dat duidelijk slechter.
Vindt het zeker geen voortuitgang!
Reputatie 7
Badge +8
Ik heb de site op mij startpagina staan. Hij blijft gewoon netjes ingelogd staan, geen problemen mee hier.. Aan de andere kant moest ik wel continue inloggen.

@mpleizr:

Desktop pagina kan ik in Chrome gewoon opvragen.

EdwinKort wrote:

Net als op het andere forum, moet ik ook hier iedere keer weer opnieuw inloggen. Het zijn maar een paar klikken met de muis, maar zou toch niet hoeven.

Ik sta op de laptop ingelogd en blijf ingelogd staan, wel moeten ook hier de cookies goedgekeurd worden.
Worden deze cookies misschien bij jou automstisch verwijderd?
Reputatie 6
Badge +5
Het inlogprobleem is hier voor mij verleden tijd tot nu toe .. .
Goede vooruitgang .
Badge +5
Tot nu geen inlog gezeur maar ik blijf nog even gereserveerd.
Reputatie 6
Badge +4
Brandje wrote:

Worden deze cookies misschien bij jou automstisch verwijderd?

nee, dat is iets wat ik liever zelf doe. Bovendien zou dat dan voor elke site moeten zijn, en het is alleen maar voor de twee Eneco fora.
Dat hangt er maar van af hoe de bedrijven met de gehele inhoud van de cookies om gaan.
Ik laat namelijk alle cookies verwijderen, behalve een paar waar die nou juist altijd blijven staan. Geldt ook voor de AdBlockers en Ghostery.
Misschien vind je ooit nog eens de reden bij jou. De anderen en ik ook zijn qua inlog en behoud daarvan best tevreden.
Reputatie 7
Badge +8
Ghostery gebruik ik ook ook, op Mobiel en op Desktop/laptop.. Werkt uitstekend, vooral bij Tweakers worden veel irritante reclame blokken verwijderd.

Overigens heb ik geen last van cookies.. Ik hou van Cookies, ze noemen me niet voor niks Cookiemonster 😎
Nou inderdaad "as we speak" zit ik m'n 2e biscuitje in te dopen in de thee.
Heerlijk!

Klopt vwb Tweakers, die "mopperen" dan in de banner over de verdienste die ze mis lopen.
Reputatie 3
Badge +3
EdwinKort wrote:

Voor mij ook (nog) niet opgelost. Blijft irritant.
Badge +5
Arno01 wrote:

EdwinKort wrote:

Ik mag nog steeds niet klagen.
Gebruik idd chrome op mijn iphone, @mAiden Theo echter bij het aanvinken laad de site opnieuw op in mobiel stand en is de optie desktop verdwenen.

mAiden wrote:

Ik heb de site op mij startpagina staan. Hij blijft gewoon netjes ingelogd staan, geen problemen mee hier.. Aan de andere kant moest ik wel continue inloggen.

@mpleizr:

Desktop pagina kan ik in Chrome gewoon opvragen.

Badge +5
Yobotje wrote:

Arno01 wrote:

EdwinKort wrote:

Ik wordt toch meer terughoudend, vandaag vrijdag vanochtend ingelogd en nu weer vanavond.
Het is al vaker gebeurd, tot nu zo'n keer of vijf en ik vraag me af hoe dit bij anderen is.
Tussentijds pikt hij het ingelogde account mooi op maar het is toch vreemd.
Overigens niet zo als in het andere forum.
Daar was ik klaar mee.
@EdwinKort @Arno01
Ik vind dat als onze inlog frequentie hoger ligt dan de overige forum bezoekers dat er dan eens flink aan de bel getrokken moet worden waar ergens iets "geknutseld" is.
@Brandje hoe vaak heb jij in de tussentijd je inlog opnieuw moeten doen?
@Marco graag je aandacht hiervoor.
Ik werk met Safari op  iPad en  iPhone
Reputatie 3
Badge +3
Yobotje wrote:

Yobotje wrote:

Arno01 wrote:

EdwinKort wrote:

Ik wordt toch meer terughoudend, vandaag vrijdag vanochtend ingelogd en nu weer vanavond.
Het is al vaker gebeurd, tot nu zo'n keer of vijf en ik vraag me af hoe dit bij anderen is.
Tussentijds pikt hij het ingelogde account mooi op maar het is toch vreemd.
Overigens niet zo als in het andere forum.
Daar was ik klaar mee.
@EdwinKort @Arno01
Ik vind dat als onze inlog frequentie hoger ligt dan de overige forum bezoekers dat er dan eens flink aan de bel getrokken moet worden waar ergens iets "geknutseld" is.
@Brandje hoe vaak heb jij in de tussentijd je inlog opnieuw moeten doen?

Ik bezoek dagelijks heel veel fora met wisselende onderwerpen. Alleen hier bij Eneco ( zowel hier als op het "oude" forum) al lange tijd het inlogprobleem, ergens anders helemaal niet. Dus moet er inderdaad bij Eneco eens iemand aan de slag om dit probleem op te lossen, tenzij ....het voor Eneco niet zo interessant is. Want het probleem bestaat al maanden.
Badge +5
Een half uurtje later na de  iPhone reactie nu via de  iPad ingelogd en ja ook hier opnieuw inloggen terwijl ik dat zojuist via de  iPhone heb gedaan.
Hoe hoort het nou eigenlijk?
In de tussentijd heb ik een andere site bekeken (MovieMeter) en de Home page openen begint meteen met de vraag om in te loggen?
De zin ontgaat me hier en daarom zou ik graag ook uit naam van de anderen willen vragen hier een verklaring voor te geven of er serieus werk van te maken dit ongemak te stoppen.
@Marcoaan jou de eer. ?
Yobotje wrote:

Brandje[/user] hoe vaak heb jij in de tussentijd je inlog opnieuw moeten doen?

Hoi Theo,

Ik heb tussendoor geen enkele keer opnieuw ingelogd.
Als jij overdag thuis bent, wissel je dan nog wel eens van SSID?
Badge +5
Ja Ton, ik log in op de bovenverdieping of in de woonkamer of bij mijn zoon in Amersfoort of bij mijn andere zoon in Leusden ieder met eigen SSID maar hoefde daar niet in te loggen. Kon er zo in.
Mijn Accespoints zijn er als 2.4 en 5 GHz met eigen SSID op beide verdiepingen zodat ik niet blijf hangen op de tragere verbinding van de andere verdieping.
De wachtwoorden daarvan zijn identiek.
Hoi Theo,

Dat inloggen gaat uiteraard op die SSID's die je noemt automatisch; je apparatuur slaat die info immers op.
Maar ik doelde op dat die wisseling van netwerken wellicht een verstorende factor is.
Badge +5
Brandje wrote:

Hoi Theo,

Dat inloggen gaat uiteraard op die SSID's die je noemt automatisch; ja apparatuur slaat die info immers op.
Maar ik doelde op dat die wisseling van netwerken wellicht een verstorende factor is.

Hoi Ton.
Vanmorgen ben ik ingelogd thuis op mijn eigen netwerk, daarna bij mijn zoon nog even gekeken zonder in te moeten loggen in zijn netwerk en nu vanavond thuis in moeten liggen zowel  iPhone als een half uur later op de  iPad. Ik vraag me af of dat zo moet zijn?
Ik maak gebruik van een Fritz!box 7390 met daaraan een Accespoint via LAN te weten de 1750E. Beide zenden op 2.4 en 5 GHz uit. Ik heb vrij sterke wachtwoorden vanuit een wachtwoord generator van EWallet toegepast en alleen Eneco's fora zijn zo afwijkend, alsof zij regelmatig mijn account checken en het wachtwoord en inlognaam wissen.
Reputatie 6
Badge +5
Ingelogd blijven is hier een stuk beter dan op het oude forum . Maar ik moet zeker dagelijks inloggen . Misschien heeft het bij mij met mijn vpn te maken ...

Eneco is bij mij ook de enige met inlog problemen .. .
Badge +5
picardo wrote:

Ingelogd blijven is hier een stuk beter dan op het oude forum . Maar ik moet zeker dagelijks inloggen . Misschien heeft het bij mij met mijn vpn te maken ...

Eneco is bij mij ook de enige met inlog problemen .. .

Ik gebruik VPN afhankelijk van de situatie maar heb deze nog niet gebruikt met Eneco's nieuwe forum.
Reputatie 7
Badge +8
Vanaf mij registratie hier op forum niet weer hoeven in te loggen.. Zodra ik startkoppeling aandruk ben ik direct ingelogd.

Andere kant moest ik gemiddeld 4x op 1 dag inloggen..
Yobotje wrote:

Brandje wrote:

Hoi Theo,

Dat inloggen gaat uiteraard op die SSID's die je noemt automatisch; ja apparatuur slaat die info immers op.

Hoi Ton.
Vanmorgen ben ik ingelogd thuis op mijn eigen netwerk, daarna bij mijn zoon nog even gekeken zonder in te moeten loggen in zijn netwerk en nu vanavond thuis in moeten liggen zowel  iPhone als een half uur later op de  iPad. Ik vraag me af of dat zo moet zijn?
Ik maak gebruik van een Fritz!box 7390 met daaraan een Accespoint via LAN te weten de 1750E. Beide zenden op 2.4 en 5 GHz uit. Ik heb vrij sterke wachtwoorden vanuit een wachtwoord generator van EWallet toegepast en alleen Eneco's fora zijn zo afwijkend, alsof zij regelmatig mijn account checken en het wachtwoord en inlognaam wissen.

Hoi Theo,

Oke, maar die router en accesspoint hebben die aparte SSID's?
Want dat was mijn stelling.
Als je een sterk wachtwoord hebt mag dat uiteraard geen enkel beletsel zijn.
Badge +5
@Brandje
Hoi Ton, die hebben aparte SSID's Ton.
Groet, Theo.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen