Oproep: Test mee met de nieuwe Over Eneco website | Eneco Community

Oproep: Test mee met de nieuwe Over Eneco website

• 12 september 2014
  • 36 reacties
  • 1460 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2
In oktober lanceren we een vernieuwde versie van de Over Eneco website. We hebben daarbij een nieuwe indeling voor ogen, maar deze testen we uiteraard vooraf graag met u als klant! Daarom hierbij de oproep: test mee of u de nieuwe indeling van de Over Eneco website gebruiksvriendelijk en logisch vindt. En maak daarbij kans op een van de 6 VVV bonnen ter waarde van 50 euro.

Hoe werkt het?
U kunt vanaf vandaag tot 28 september online meetesten. Tijdens de test krijgt u een aantal zoekopdrachten binnen de indeling van de site. Op basis van uw zoekgedrag kunnen wij bepalen of de nieuwe site naar uw idee logisch is ingedeeld. De totale test zal ongeveer vijf minuten van uw tijd vragen.

Wij hopen natuurlijk op veel deelnemers. Hoe meer deelnemers, hoe betrouwbaarder de uitkomst van de test. Alvast hartelijk dank voor uw medewerking!

De test kunt u vinden op: https://valsplat.nl/reflect/1410442908/
Na 28 september zal de testomgeving gesloten zijn.

36 Reacties

Hoi Stefan,

Normaliter wordt ik door Valsplat uitgenodigd, maar dit is op afstand ook natuurlijk leuk om te doen.
Ik ga aan de slag!
Leuk om gedaan te hebben en ik maak nog een kans op een VVV-bon.

Dus andere forumleden: KOM OP EN DOE MEE!!!
Reputatie 7
Badge +7
inmiddels hier ook mee gedaan 😃
Reputatie 4
Badge
Meegedaan, en goed dat Eneco dit soort acties onderneemt.
Zo kom je verder.
Badge
Heb ook meegedaan
Reputatie 1
Badge
Meegedaan, erg goed om zulke testen te doen!
Badge +5
Heb meegedaan, goed om aan dit soort dingen mee te mogen doen.
Reputatie 3
Badge +2
Meegedaan,
Leuk!

🆒
Reputatie 6
Badge +1
Ik blijf zeker niet achter. Dit had je misschien ook met dit forum kunnen doen, voordat hij live ging :)

Update: sorry, voorgaande klopt niet. Ik had iets anders verwacht van dit onderzoek. Ik had verwacht dat we ook evht de nieuwe pagina per proef zagen en dan moesten navigeren. Jammer, en dan klopt de opmerking over dit forum niet. maar het is wel een leuk onderzoek.
Klopt, want bij dit onderzoek is het van belang om te weten of de klant gericht z'n doel/info weet te vinden.
Dat speelt bij ins forum niet in die mate.
Oké duidelijk met je update!!
Reputatie 6
Badge +1
Oké duidelijk met je update!!

Fijn.:)
Ik snapte er al geen fluit van toen ik je reactie las.
Reputatie 4
Badge
Ik blijf zeker niet achter.
Gelukkig maar, hoe meer mensen hieraan meedoen hoe duidelijker het onderzoek is.
Reputatie 4
Badge +2
Bedankt voor alle reacties tot nu toe! We zoeken nog meer testers, dus heb je een paar minuten over? Dan horen we je mening graag!
Bedankt voor alle reacties tot nu toe! We zoeken nog meer testers, dus heb je een paar minuten over? Dan horen we je mening graag!

Hoi Stefan,

Het is nog geen 28 september 2014 dus ik zal dit topic af en toe even nieuw leven in blazen en zodoende meer lezers en mee-doeners aan de test proberen te generen.
Even dit topic maar weer actueel gemaakt.
Denkt iedereen aan de datum 28 september................
Reputatie 4
Badge
Even dit topic maar weer actueel gemaakt.

En dat na 23 uur :8
Volgens mij waren de moderators daar al eerder niet blij mee.
Dan moet je maar even terug lezen en dan zie/lees je mijn aankondiging!
Reputatie 4
Badge
Ja, en dan na 23 uur weer onder de aandacht brengen heeft weinig zin. Als je dit met ieder topic doet staat er niks meer echt onder de aandacht.

Hoi Stefan,

Helaas is de reactie slecht!
Dus dit topic maar weer even naar voren gehaald; het is weekend en wie weet kunnen we weer iemand strikken.
Badge
Waarom geen mailing naar de klanten? Daarmee bereik je toch veel meer reacties? Zeker omdat het forum op de site slecht te vinden is.
Badge
Zojuist aan de test mee gedaan. Hoop dat de nieuwe site straks ook een stuk sneller laadt. Is nu zo traag als dikke ******
Badge +5
Zojuist aan de test mee gedaan. Hoop dat de nieuwe site straks ook een stuk sneller laadt. Is nu zo traag als dikke ******

Inderdaad Carola, zo traag als dikke stroop 😉
Waarom geen mailing naar de klanten? Daarmee bereik je toch veel meer reacties? Zeker omdat het forum op de site slecht te vinden is.

Hoi Carola,

Ja dat is best een goeie suggestie; al zou Eneco het maar eens opnemen in een nieuwsbrief, want de scoring bij de forumleden is belabberd.
Nou is dat voor deze test uiteraard zinloos, want op 28 september loopt het af, maar wellicht voor toekomstige.

Reageer