Onduidelijke brief gehad? Denk mee hoe het beter kan! | Eneco Community

Onduidelijke brief gehad? Denk mee hoe het beter kan!

• 18 april 2014
  • 45 reacties
  • 2298 Bekeken

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

45 Reacties

Ja, ben ook van de partij.
mvg
Op het forum worden vele reacties en ideeën gedeeld. Regelmatig zitten er suggesties tussen waar we meteen iets mee kunnen. Daar we willen nog meer mee doen, samen met jou.

Daarom willen we nu graag je mening weten over de brief die je ontvangt wanneer je net bent verhuisd en waarin onder andere je nieuwe termijnbedrag wordt toegelicht. We hebben deze brief gekozen omdat we hier regelmatig vragen over krijgen. We gaan alle opmerkingen die we ontvangen beoordelen en verwerken. Vervolgens presenteren we binnen twee weken een nieuwe versie.

In onderstaand filmpje vertellen we meer over ‘Denk mee met Eneco’.

Dus, wil jij met ons meedenken over onze brieven? Dit is je kans! Meld je aan door in dit topic een reactie achter te laten waarin je aangeeft dat je graag mee wilt denken. Aanmelden kan tot woensdag 30 april en is alleen mogelijk als je een Mijn Eneco account hebt. Na de 30e nodigen we alle aanmelders uit om in een besloten groep de discussie aan te gaan.
Wij kijken uit naar deze samenwerking!
Op het forum worden vele reacties en ideeën gedeeld. Regelmatig zitten er suggesties tussen waar we meteen iets mee kunnen. Daar we willen nog meer mee doen, samen met jou.

Daarom willen we nu graag je mening weten over de brief die je ontvangt wanneer je net bent verhuisd en waarin onder andere je nieuwe termijnbedrag wordt toegelicht. We hebben deze brief gekozen omdat we hier regelmatig vragen over krijgen. We gaan alle opmerkingen die we ontvangen beoordelen en verwerken. Vervolgens presenteren we binnen twee weken een nieuwe versie.

Dus, wil jij met ons meedenken over onze brieven? Dit is je kans! Meld je aan door in dit topic een reactie achter te laten waarin je aangeeft dat je graag mee wilt denken. Aanmelden kan tot woensdag 30 april en is alleen mogelijk als je een Mijn Eneco account hebt. Na de 30e nodigen we alle aanmelders uit om in een besloten groep de discussie aan te gaan.
Hoi Stefan,

Ik wil wel met je mee denken, met zijn allen weten we meer dan dan jij alleen en zien ook meer.
Badge
Ook ik denk graag mee met betrekking tot communicatie en Toon.
Reputatie 1
Badge
Wil graag meedenken.

Remy
Reputatie 1
Badge +4
Ben op vakantie en heb geen bief gezien, maar wil wel meedenken.
Badge
Hallo Stefan,

Ja hoor ook ik wil graag meedenken om de brieven duidelijker te maken.

groetjes Andrea
Hallo Stefan,

Ik wil graag meedoen. Ik vind dit zeer belangrijk.

Groeten Henk
:D

Natuurlijk ga ik meedenken. Brieven krijg ik zelden, 8 jaar geleden een verhuizing meegemaakt. Hoe toen de briefwisseling was weet ik niet meer. Tegenwoordig gaat alles via de mail. Dan reageer ik daar eventueel wel op.

Veel succes.

Johannes
Ik doe graag mee, kom maar op.

Ik wil meedenken over de brieven.

Leen
Badge
goed idee,wil ik in principe wel
Vooral die nieuwe opgave met nieuwe meter kenmerken had ik eerder over geinformeert kunnen worden,dit was en is een min puntje naar klanten toe
m.lensink
Badge
Hallo Stefan,

Als trouwe Eneco klant en (op dit moment werkzoekende) tekstschrijver en communicatieadviseur, lijkt het mij heel leuk om mee te denken over dit onderwerp.

In mijn vorige baan voor een duurzame, online vacaturebank en intermediair heb ik veel artikelen geschreven en/of geredigeerd. Mijn talent ligt in teksten terug kunnen brengen naar de kern van de informatie en deze op een prettige, leesbare manier omzetten.

Laat de brieven maar komen zou ik dus zeggen. Ik doe graag mee.

Groet,

Zidamon
Ik sluit me aan bij Zidamon. Ook ik zit in de tekst & communicatie en vind dit een goed initiatief.
Reputatie 4
Badge +2
Leuk dat jullie allemaal mee willen denken, dank voor jullie aanmeldingen.

Aanmelden is nog mogelijk tot a.s. woensdag (30 april), dus grijp je kans!
Ja, ik wil wel meehelpen om de communicatie en producten van Eneco te verbeteren.
Reputatie 4
Badge +2
Nogmaals bedankt voor alle aanmeldingen! Alle forumleden die zich hebben aangemeld hebben een privébericht van mij ontvangen met daarin de link naar het topic. In dat topic presenteren we de brief en de vragen. Het topic is alleen zichtbaar voor de forumleden die zich hebben aangemeld. Veel meedenk-plezier!