Onduidelijke brief gehad? Denk mee hoe het beter kan! | Eneco Community

Onduidelijke brief gehad? Denk mee hoe het beter kan!

• 18 april 2014
  • 45 reacties
  • 2298 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2
Op het forum worden vele reacties en ideeën gedeeld. Regelmatig zitten er suggesties tussen waar we meteen iets mee kunnen. Daar we willen nog meer mee doen, samen met jou.

Daarom willen we nu graag je mening weten over de brief die je ontvangt wanneer je net bent verhuisd en waarin onder andere je nieuwe termijnbedrag wordt toegelicht. We hebben deze brief gekozen omdat we hier regelmatig vragen over krijgen. We gaan alle opmerkingen die we ontvangen beoordelen en verwerken. Vervolgens presenteren we binnen twee weken een nieuwe versie.

In onderstaand filmpje vertellen we meer over ‘Denk mee met Eneco’.

Dus, wil jij met ons meedenken over onze brieven? Dit is je kans! Meld je aan door in dit topic een reactie achter te laten waarin je aangeeft dat je graag mee wilt denken. Aanmelden kan tot woensdag 30 april en is alleen mogelijk als je een Mijn Eneco account hebt. Na de 30e nodigen we alle aanmelders uit om in een besloten groep de discussie aan te gaan.
Wij kijken uit naar deze samenwerking!

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

45 Reacties

Hoi Stefan,

Uiteraard meld ik me ook aan voor het meedenken.
Reputatie 3
Badge +1
Hallo Stefan,

Ook ik denk graag mee.
Wel graag voorbeelden van deze brieven daar ik die zelden tot nooit heb gekregen (zelden verhuisd :D).
Ook ik denk graag mee hierover
Hierbij meldt ik mij ook aan, alleen zelf nog nooit verhuisd maar bereid mee te denken voor de medemens.
Reputatie 6
Badge +1
Natuurlijk wil ik graag meedenken.

P.s leuk filmpje 😃
Reputatie 4
Badge +4
Ik wil best meedenken!

ppj
Reputatie 4
Badge +2
Dank voor jullie aanmeldingen! Aanmelden is nog steeds mogelijk, we zijn benieuwd naar jullie mening!
(Aanmeldperiode is verlengd tot 30 april.)
Reputatie 3
Badge +3
Brieven .. het is lang geleden dat ik een brief heb gekregen van eneco. 🙂 Veel communicatie gaat per mail. Wil best wel meedenken hierover. Goed dat Eneco hier ook aandacht aan schenkt.
Hallo Stefan,

Hierbij meld ik me graag aan, ik wil met alle plezier meedenken.

Gelijk even een eerste suggestie: ik ontving gisteren de brief met de activatiecode voor Toon terwijl Toon toen al twee dagen aan de muur hing 🙂 Gelukkig had de monteur de activatiecode ook bij zich. Volgens mij had die brief eerder moeten komen, ook volgens het schema met het verloop van het aanvraagproces voor Toon dat in de bevestigingsmail stond.

Groet,
Marco
Ik krijg maar zelden een brief van ENECO, meestal gaat de correspondentie per mail of rechtstreeks via internet. Mocht er een in de brievenbus vallen dan zal ik met alle genoegen er een kritische blik op die brief werpen, ik zie hem t.z.t wel komen. Veel succes, Peter
Inmiddels heb ik ruim een week de Toon thuis, maar heb de brief met activatie code nooit ontvangen. Gelukkig had zoals bij andere leden op dit forum de monteur ook de activatie code bij de hand. Communicatie kan dus wel iets beter.
Ik doe graag mee.

Met groet,
Ik doe graag mee.

Met groet,
Ik doe graag mee.

Met groet,
Chris doet heeeeeeeeellllllllll erg graag mee! 😉
Reputatie 3
Badge +2
Hi Stefan,

Weinig tot geen brieven ontvangen van Eneco maar wil graag meedenken.
Zou het uitbreiden met meedenken met mailberichten daar ik kort geleden een paar keer op het forum gereageerd heb op storende onvolledigheden die voorkomen hadden kunnen worden met iets meer zorgvuldigheid in de berichten.

Gefeliciteerd met het herstel van de emailberichtgeving op het forum!
🆒
hallo Stefan,

Zo'n kans wil ik graag benutten! Ik doe mee.

Sjoerd
Op het forum worden vele reacties en ideeën gedeeld. Regelmatig zitten er suggesties tussen waar we meteen iets mee kunnen. Daar we willen nog meer mee doen, samen met jou.

Daarom willen we nu graag je mening weten over de brief die je ontvangt wanneer je net bent verhuisd en waarin onder andere je nieuwe termijnbedrag wordt toegelicht. We hebben deze brief gekozen omdat we hier regelmatig vragen over krijgen. We gaan alle opmerkingen die we ontvangen beoordelen en verwerken. Vervolgens presenteren we binnen twee weken een nieuwe versie.

In onderstaand filmpje vertellen we meer over ‘Denk mee met Eneco’.

Dus, wil jij met ons meedenken over onze brieven? Dit is je kans! Meld je aan door in dit topic een reactie achter te laten waarin je aangeeft dat je graag mee wilt denken. Aanmelden kan tot woensdag 30 april en is alleen mogelijk als je een Mijn Eneco account hebt. Na de 30e nodigen we alle aanmelders uit om in een besloten groep de discussie aan te gaan.
Wij kijken uit naar deze samenwerking!

Als oud medewerker, wil ik wel meedenken. Met z'n allen zie en weet je meer dan alleen.
Reputatie 3
Badge +1
Ja hoor, wij willen ook wel mee denken en kijken :)
Dus bij deze melden we ons aan.
Hallo Stefan,

Hierbij meld ik me aan. Prima idee van Eneco. De brieven die klanten ontvangen van diverse instellingen zijn dikwijls niet zo goed geredigeerd. Maar ook m.b.t. het aandragen van ideeën en het meedenken in het algemeen lever ik graag een bijdrage.
Badge
Wil best wel meedenken. Want hoe duidelijker een brief is opgesteld hoe prettiger dit is voor de klanten.
hallo stefan ja natuurlijk doe ik ook nu weer graag mee gr. marijke uland
Reputatie 4
Badge +4
Ik wil best meedenken om correspondentie zo duidelijk mogelijk te laten zijn.

Groet,

Wim
Badge
Hallo stefan,

ook ik zal zeker mee willen doen.

harriee