Meedenkers gezocht! | Eneco Community

Meedenkers gezocht!

Reputatie 3
Badge +1
  • Oud-Community manager
  • 26 reacties

Hallo actieve communityleden,

Olga en Eneco zoeken actieve communityleden voor een onderzoek naar Duurzame Energie en wat mond-tot-mond reclame daaraan kan bijdragen. Wij denken veel! Wie heeft er nou niet eens een vriend of een familielid geadviseerd over zonnepanelen of duurzame energie? Om dit goed in kaart te brengen zijn we op zoek naar actieve communityleden die wat meer inzicht willen geven in hun beweegredenen om mee te doen aan deze community.

Meer over Olga

'Mijn naam is Olga Lefevere, student aan de Hogeschool Utrecht. Momenteel zit ik in mijn laatste semester, en is mijn scriptie nog de enige opdracht
voor ik mijn handtekening onder een diploma International Communication and Media mag zetten.'

Waarom werkt Eneco hieraan mee?

Het belangrijkste doel van het onderzoek is achterhalen wat jullie beweegredenen zijn om deel te nemen aan de community.
Waarom besteden jullie je vrij tijd aan actieve deelname? Met deze inzichten kan Eneco de Community in de toekomst verbeteren.

Dus heb je verbeterpunten te delen met ons? Nu is je kans!

Als je wilt meewerken kun je dat hieronder posten en dan zal Olga contact met je opnemen. Het onderzoek zal hooguit een paar minuten van je tijd kosten.

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen