Knop "markeer forums als gelezen" | Eneco Community
beantwoord

Knop "markeer forums als gelezen"

• 29 juni 2017
  • 5 reacties
  • 2187 Bekeken

Reputatie 5
Badge +6
  • In een stroomversnelling (level 14)
  • 464 reacties
Is het mogelijk de knop(link) "markeer forums als gelezen" op de home pagina van het forum iets eerder de plaatsen? Bijvoorbeeld naast de knop /link "bekijk recente topics". Als je via de knop/link "bekijk recente topics" de topics bekeken hebt zou het handig zijn als je snel kan aangeven dat je alles gezien hebt. Je moet nu eerst naar de home pagina van het forum en vervolgens ver naar beneden scrollen om de knop te vinden.
icon

Beste antwoord door Danielle 30 juni 2017, 09:32

@ZUID,

Bedankt voor het meedenken! Ik zet jouw wens intern uit zodat we hier verder naar kijken. Wanneer hier vervolg op komt kan ik nog niet aangeven, maar weet dat het onder de aandacht gebracht wordt.
Het topic die dubbel is geplaatst heb ik verwijderd. Samenvoegen zoals @Brandje aangeeft is niet van toepassing omdat de beginreactie precies hetzelfde is.
Bekijk origineel

5 Reacties

Hoi Zuid,

Ging het fout bij het plaatsen van je reactie?
😉
Reputatie 5
Badge +6
Hoi Zuid,

Ging het fout bij het plaatsen van je reactie?
😉

@Brandje Ik kreeg inderdaad een foutmelding. Toen ik opnieuw probeerde kreeg ik de melding dat iets dubbel deed. Ik zie dat het uiteindelijk ook dubbel is gepubliceerd. "Ben ik nu zo dom" of zit er ergens nog een foutje in de software? 🙂
Dom zeker niet!
In de software zit voor zo ver ik weet, geen fout.
Soms is er kennelijk een hikup op de server en denk je: hè mislukt. Je doet het opnieuw en ze worden allebei verwerkt.
Bij mij gebeurt het wel eens bij plaatsing van een reactie; gelukkig kan ik dan wel bv "verwijderd" plaatsen. Bij een nieuw topic is dat natuurlijk lastig.
Hopelijk ziet een moderator deze dubbele plaatsing en voegt ze samen.
Reputatie 7
Badge +6
@ZUID,

Bedankt voor het meedenken! Ik zet jouw wens intern uit zodat we hier verder naar kijken. Wanneer hier vervolg op komt kan ik nog niet aangeven, maar weet dat het onder de aandacht gebracht wordt.
Het topic die dubbel is geplaatst heb ik verwijderd. Samenvoegen zoals @Brandje aangeeft is niet van toepassing omdat de beginreactie precies hetzelfde is.
Mooie oplossing Danielle!🙂

Reageer