Deel uw energieverhaal in onze nieuwsbrief | Eneco Community

Deel uw energieverhaal in onze nieuwsbrief

• 28 mei 2014
  • 4 reacties
  • 427 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2
In onze e-mail Servicenieuwsbrief vindt u als Eneco-klant elke maand volop actuele informatie: over uw jaarnota en tarieven, over energie besparen, nieuwe producten en diensten, speciale acties…

Maar u kunt er ook uw eigen verhaal in kwijt. Bijvoorbeeld over een bijzondere ervaring die u bij Eneco heeft gehad? Over uw ervaringen met Toon®️ van Eneco. Over uw zonnepanelen. Of wilt u met uw medelezers delen wat of energie of duurzaamheid voor u betekenen? Bijvoorbeeld hoe u daar nu al aan werkt in uw eigen huis, samen met uw buurt of straat, of via de school van uw (klein) kinderen. Of wilt u ons vertellen hoe u een duurzame samenleving ziet? Wie weet komt uw verhaal in de Servicenieuwsbrief.
Bent u niet zo’n schrijver? Geen nood, dat regelen wij. Laat nu van u horen, dan horen wij graag binnenkort van u via de Servicenieuwsbrief. Zie hier een voorbeeld van een eerder verschenen artikel.

Aanmelden hiervoor kan door een reactie achter te laten op dit topic!

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

4 Reacties

Hier wel interesse in.

PS: link naar voorbeeld werkt niet
Reputatie 4
Badge +2
Bedankt voor je reactie mpleizr! We nemen binnenkort contact met je op. De link naar het voorbeeld is aangepast en werkt nu als het goed is weer wel.

Als meer forumleden interesse hebben, hoor ik dat graag!
Reputatie 2
Badge
Ik wil me hier graag voor aanmelden.

Groet,
Reinoud
Reputatie 4
Badge +2
Bedankt voor je aanmelding Reinoud. Mijn collega zal binnenkort contact met je opnemen!