beantwoord

Preview mogelijkheid voor posts?

Reputatie 6
  • In een stroomversnelling (level 14)
  • 334 reacties
Bijna elk phpBB forum biedt de mogelijkheid om posts voorafgaand aan definitieve plaatsing te bekijken, de zgn. preview. Het toon forum heeft deze mogelijkheid niet. Ik vind dat heel vervelend, want dan kun je je eigen posts niet even van tevoren checken op tikfouten en layout, en moet je je reactie al plaatsen terwijl-ie nog niet af is, om te zien wat je aan 't maken bent. Is dat niet even op een eenvoudige manier te realiseren?
icon

Beste antwoord door Lisendy 11 augustus 2017, 13:23

Hoi @FireChief,

Ik snap wat je bedoelt. Dit is een wens van ons die als het goed is dit jaar nog gerealiseerd gaat worden. Het is een technisch probleem en helaas niet op een makkelijke manier te integreren. Zodra de functionaliteit beschikbaar is, maak ik het kenbaar op het forum.

Bekijk origineel

6 Reacties

Hoi @FireChief,

Ik snap wat je bedoelt. Dit is een wens van ons die als het goed is dit jaar nog gerealiseerd gaat worden. Het is een technisch probleem en helaas niet op een makkelijke manier te integreren. Zodra de functionaliteit beschikbaar is, maak ik het kenbaar op het forum.
Reputatie 6
OK, dank je.
Reputatie 6
We zitten inmiddels bijna 4 maanden in het volgende jaar. Wordt het al wat, met die functionaliteit toevoegen?
Reputatie 6
@FireChief Ik heb je vraag op 2 plekken uitgezet... Ik miste hem zelf ook al.
Reputatie 6
FireChief wrote:

We zitten inmiddels bijna 4 maanden in het volgende jaar. Wordt het al wat, met die functionaliteit toevoegen?

@FireChief
We hebben net vernomen dat deze door ons allen gewenste functionaliteit niet op korte termijn op dit platform kan worden toegevoegd. Op het Eneco forum is wel een vergelijkbare functionaliteit, je ziet in het vakje waar je typt, letterlijk hoe dit er uit gaat zien in de post. We kunnen helaas op dit moment nog niet aangeven wanneer dit ook voor het Toon forum beschikbaar is. 😞

Groet Vinny
Reputatie 6
Jammer, maar 't schept in elk geval duidelijkheid. Dank je voor je inspanning.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen