beantwoord

Poll: Willen jullie wel of geen duimpje omlaag op dit forum?

Reputatie 7
Badge +2
  • In een stroomversnelling (level 14)
  • 612 reacties
Het lijkt mij handig om een 'duimpje naar beneden' te implementeren om aan te kunnen geven of een post voor jou niet zinvol is of de geboden oplossing niet werkt.

Dit heeft mijns inziens een aantal voordelen:
1. Als je een duim naar beneden kan aangeven scheelt dat denk ik een heleboel 'negatief' getinte reacties. De algehele stemming op het forum zal erop vooruitgaan en er zullen minder topics ontsporen.
2. Een post met meer duimen naar beneden dan omhoog hoef je niet te lezen, dat scheelt weer tijd.

Bij voldoende respons met een duidelijke uitslag is Eneco wellicht genegen dit in overweging te nemen 😉 .

Met vriendelijke groeten,

Toonz
icon

Beste antwoord door FireChief 12 april 2018, 22:29

Ik heb nee gestemd, niet omdat ik het een slecht idee vind, maar omdat dat hele gedoe met liken (en badges) kuddegedrag in de hand werkt. Denk zelf na, en laat je niet leiden door wat een ander van je vindt. Dus wat mij betreft komen er geen duimpjes naar beneden bij, maar gaan de duimpjes omhoog ook weg en verdwijnen de badges. Is meer iets voor de padvinderij, niet voor een volwassen forum.

Bekijk origineel

7 Reacties

@Toonz

Goed initiatief. Zelf heb ik nee gestemd maar we zullen zien of er genoeg respons komt
Reputatie 7
Badge +2
hmmm, bijna 2900 leden op het forum en maar 15 reacties, blijkbaar leeft het toch niet zo. Ook de tussenstand geeft geen duidelijk beeld.... Iedereen was te druk met verhitte discussies denk ik (wat misschien wel was ingedamd met duimpjes omlaag, maar goed.....). Dit gaat hem niet worden denk ik
Reputatie 6
Badge +4
Toonz wrote:

hmmm, bijna 2900 leden op het forum en maar 15 reacties, blijkbaar leeft het toch niet zo. Ook de tussenstand geeft geen duidelijk beeld.... Iedereen was te druk met verhitte discussies denk ik (wat misschien wel was ingedamd met duimpjes omlaag, maar goed.....). Dit gaat hem niet worden denk ik

2900 leden.. En echt actief zijn dat er een stuk of tien.
De rest (zeker 95%)... Gebruikers van Toon die eens een storing hebben gehad of zochten naar een update.
Dit forum is ten dode opgeschreven... er zijn hier een paar roeptoeters en een paar vaste bezoekers.
Waarom ten dode opgeschreven... Op dit forum word iets te veel censuur gepleegd.. ook gisteren weer is er een reactie van mij verwijdert omdat ik waarschijnlijk het woord elitair gebruikt heb. Het duimpje naar beneden is een goed idee... dan gaan vast 2 mensen dit duimpje vast erg veel gebruiken. 🙂 En deze 2 gaan vast geen stem uitbrengen, omdat het duimpje naar beneden idee niet van hun afkomstig is... 😂 😂 Ik heb voor gestemd.. 👍🏼 -> 👎🏼
Reputatie 6
Badge
@ikbenmallehenkieniet

Zonde dat je zegt dat het forum ten dode is opgeschreven. Wij zien dat gelukkig anders. 😉 Je vorige bericht is verwijderd, omdat dit off-topic was zoals we in dat topic hebben toegelicht. We hopen we op verbetering, zodat we elkaar kunnen blijven helpen! 😛
Reputatie 6
Ik heb nee gestemd, niet omdat ik het een slecht idee vind, maar omdat dat hele gedoe met liken (en badges) kuddegedrag in de hand werkt. Denk zelf na, en laat je niet leiden door wat een ander van je vindt. Dus wat mij betreft komen er geen duimpjes naar beneden bij, maar gaan de duimpjes omhoog ook weg en verdwijnen de badges. Is meer iets voor de padvinderij, niet voor een volwassen forum.
Reputatie 5
Badge +1
Duimpje omlaag vind ik een slecht idee. Er zijn op fora altijd mensen die het tot hun beroep maken te trollen, te prococeren en te zeiken. Die zijn er slechts om herrie uit te lokken.

Op fora zoals deze zijn er altijd mensen die zich extra inspannen en hun best doen er iets van te maken. Juist zij, omdat ze opvallen, krijgen dan vaak duimpjes naar beneden ( ook omhoog trouwens)

De duimpjes naar beneden worden vaak gegeven door criticasters die zelf zelden iets bijdragen.

Laten we het houden op GEEN duimpje, of duimpje OMHOOG als je een compliment wilt geven. Dat houdt de sfeer hier positief en montiveert de actieve leden door te gaan.

En als er dan duimpjes naar beneden moeten komen, zet dan bij alle duimpjes de naam, zodat zichtbaar is wie wat ergens van vindt.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen