beantwoord

Notificatie e-mail wordt niet direct gestuurd bij een nieuw topic

Reputatie 6
Badge +4
Zijn er meerdere forumleden die soms pas na dagen mails ontvangen over nieuw geplaatst topics? Kreeg vandaag een mail over een nieuw Topic dat al 8 dagen oud is...
icon

Beste antwoord door Danielle 19 januari 2018, 12:10

@Ton van Rijn,

Dank voor de melding! Ik heb het nagevraagd en er is niets mis met de notificaties. Maar de reden dat je soms niet gelijk een e-mail ontvangt maar dagen later, is omdat het topic bijvoorbeeld gestart wordt in 'Stel je vraag' waar je niet op geabonneerd bent. Als wij het topic dan in dit geval na 8 dagen verplaatsen naar 'Algemene vragen en opmerkingen' waar je wel op geabonneerd bent, dan ontvang je alsnog die e-mail! Vandaar dat het soms wel kan voorkomen en soms niet, het ligt eraan in welke categorie een topic wordt gestart en of je daar een alert voor hebt ingesteld.

Bekijk origineel

25 Reacties

Hoi Ton,

Dat is voor zo ver ik weet al enige maanden zo.
Reputatie 6
Badge +4
Uhm vaag.. Dan mogen ze er wat aan gaan doen!!👍🏼
Ja zeker!
En soms zoals bij dit nieuwe topic van jou, had ik de “nieuwe-topic-melding heel snel vanmiddag al.
Gaat hier af en aan. Dan weer wel dan weer niet, dan komen ze weer in de spam box....
He spambox? Dat is vreemd; dat heb ik nou nooit.
Maar het hele domein staat natuurlijk wel op akkoord.
Reputatie 6
Badge +4
Brandje wrote:

Ja zeker!
En soms zoals bij dit nieuwe topic van jou, had ik de “nieuwe-topic-melding heel snel vanmiddag al.

Ja, bizar.
Reputatie 6
Badge +4
mpleizr wrote:

Gaat hier af en aan. Dan weer wel dan weer niet, dan komen ze weer in de spam box....

Ook hier af en toe in spam...
Reputatie 6
Badge +4

Reputatie 6
Badge +4
Duidelijk dat meerdere er last van hebben!
Geldt idemdito voor de melding dat het antwoord goed of het beste was ( staat er geloof ik).
Die melding komt ook soms dagen later aan.
Reputatie 6
Badge +6
@Ton van Rijn,

Dank voor de melding! Ik heb het nagevraagd en er is niets mis met de notificaties. Maar de reden dat je soms niet gelijk een e-mail ontvangt maar dagen later, is omdat het topic bijvoorbeeld gestart wordt in 'Stel je vraag' waar je niet op geabonneerd bent. Als wij het topic dan in dit geval na 8 dagen verplaatsen naar 'Algemene vragen en opmerkingen' waar je wel op geabonneerd bent, dan ontvang je alsnog die e-mail! Vandaar dat het soms wel kan voorkomen en soms niet, het ligt eraan in welke categorie een topic wordt gestart en of je daar een alert voor hebt ingesteld.
Ahhhh dat is dus de crux.
Bij een volgende late melding ga ik de abo status controleren.
Bedankt voor de uitleg Danielle.
Reputatie 6
Badge +3
mpleizr wrote:

Hier komen ze ook regelmatig in de spambox ...
Reputatie 6
Badge +4
@Danielle Dank voor de reactie. Ook al had ik daarvan geen reactie ontvangen. Weer vaag...

En wie kan zeggen dat een vraag beantwoord is?
Topic starter, moderator of allebei?

Zojuist overspoelde de mailbox weer met maanden oude 'Nieuwe topics..'

Verplaatsen jullie die dan echt pas na een half jaar of zit er toch iets niet helemaal lekker?
Ik geloof dat ik voor alles geabonneerd ben.
Reputatie 6
Badge +6
@Ton van Rijn,

Moderators en jij als gebruiker kan 'het beste antwoord' noteren. We zijn bezig met het bijwerken van het forum waardoor topics verplaatst worden en je in dit geval wel erg veel notificatie e-mails ontvangt. Sorry!
En het lijkt er sterk op dat het allemaal topic's zijn met een rood vraagteken, die dus nooit beantwoord zijn.
"Na behandeling" zie ik dat het rood vraagteken weg is en er staat ook geen groen vinkje.
Reputatie 6
Badge +4
Ctrl-a + Shift Del dan maar..
Ton van Rijn wrote:

Ctrl-a + Shift Del dan maar..

Precies, zo doe ik dat ook!
Alleen plaats in in Chrome boven aan op het selectievakje een vinkje; verwijderen en weg er mee.
Hier ditmaal de mailbox niet gevuld met beantwoorde topics, en worden de spamm berichten Toon forum met de dag minder.

Slaat verder niet op dit probleem @DanielleMaar nu het spamm euvel lijkt opgelost, krijg ik al een week lang elke dag een monteursbezoek mail.
Reputatie 3
Badge +4
Kreeg er van de week eentje 3 maanden (!) na openen van een topic.
EdwinKort wrote:

Kreeg er van de week eentje 3 maanden (!) na openen van een topic.

Klopt er zaten bij er bij van 7 maanden geleden, heeft met het eerdere bericht van Danielle te maken.
Reputatie 3
@mpleizr,

Goed dat je dit meldt! Kun je misschien iets meer toelichten over die mails die je ontvangt?
Jazeker @Sabrina

De mails bevatten allemaal dezelfde inhoud. Over een recente bezoek van een monteur, en of alles goed is verlopen, beoordeling ect.

1e week van 2018 is hier welliswaar mijn kapotte cv adapter vervangen, maar om daar nu ruim 2mnd na dato een week lang een mail hierover te ontvangen.
Reputatie 3
@mpleizr,

Kun je een screenshot hiervan mailen naar webcare@eneco.com? Dan zorg ik dat dit intern wordt opgepakt, zodat je geen e-mails meer ontvangt!
Dat gaan we doen @Sabrina

Bedankt

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen