beantwoord

Nieuwste berichten eerst

Kan zijn dat ik het gemist heb maar volgens mij is dit de juiste plek voor het stellen van deze vraag: ik wil standaard de nieuwste berichten eerst getoond zien onder het start topic. Zeker in topics waar veel is gereageerd is het vervelend om door te bladeren naar de laatst geposte reactie. Mis ik deze opfie in mijn forum-instellingen of moet ik dat elders doen?
icon

Beste antwoord door Saida 8 februari 2018, 09:35

Hoi @Aaipad,

Bedankt voor je bericht. Het is een goede suggestie, alleen dit staat nog niet bij ons op de planning. Voor nu toch nog echt even handmatig 'the newest first' selecteren.

Groet, Saida

Bekijk origineel

8 Reacties

Hoi Rob,

Onder het eerste openingsbericht vind je de optie om bv de volgorde om te zetten in "Nieuwste" eerst😉

Dat vast instellen is niet mogelijk; zo'n verzoek is uiteraard jaren geleden ook gedaan.
Brandje wrote:

Dat vast instellen is niet mogelijk; zo'n verzoek is uiteraard jaren geleden ook gedaan.

Hoe moeilijk kan zo iets zijn? Ieder zichzelf respecterend forum kan zoiets standaard instellen.
Dat denk je maar!
Jaren geleden riep ik dat ook!

InSided draait deze site en wordt door vele vele andere bedrijven ook gebruikt.
Reputatie 6
Brandje wrote:

Dat denk je maar!
Jaren geleden riep ik dat ook!

InSided draait deze site en wordt door vele vele andere bedrijven ook gebruikt.

Elk phpBB-powered forum heeft die optie (en nog een heleboel andere waar ook al eens naar gevraagd is, maar nooit gekomen). En dat plaform wordt wereldwijd door miljoenen fora gebruikt. Da's een userbase waar InSided alleen maar van kan dromen ...
Aaipad wrote:

Brandje wrote:

Hoe moeilijk kan zo iets zijn? Ieder zichzelf respecterend forum kan zoiets standaard instellen.

Hoi Rob, @Aaipad

Ik kwam toevallig de mij laatst bekende vraag hierover:

https://forum.toon.nl/suggesties-ideeen-en-verbeterpunten-27/vaste-keuze-rolmenu-oudste-eerst-enz-150/index1.html#post428

Je ziet het is al weer 7 maanden gelden en vrij snel na de start van dit forum meteen gevraagd.
We zouden dus nu om nadere info aan de moderators kunnen vragen.
Overigens niet aan Marco, want die werkt nu niet meer voor Eneco maar bij een "dochter" daarvan.
Reputatie 3
Hoi @Aaipad,

Bedankt voor je bericht. Het is een goede suggestie, alleen dit staat nog niet bij ons op de planning. Voor nu toch nog echt even handmatig 'the newest first' selecteren.

Groet, Saida
Jammer Saida!?

Ik zelf was ook een groot voorstander van die optie, vandaar toen (bij de start van dit forum) ook meteen m’n vraag.
Net als toen houd ik dan maar weer de vinger aan de pols en kom er tzt maar weer op terug.
Reputatie 3
Prima @Brandje! Gooi het balletje af en toe eens op 🙂

Groet, Saida

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen