vraag

Knop Toon Forum verwijst naar Eneco...

Reputatie 5
Badge +3
  • In een stroomversnelling (level 14)
  • 157 reacties
De knop rechtsboven op dit forum met de naam "Toon Forum" verwijst nu naar Eneco/Toon Thermostaat en niet meer naar dit forum...
Foutje van de site beheerders ...

12 Reacties

Reputatie 7
Badge +8
Of niet. Misschien worden beide kampen weer samengevoegd tot 1, zoals het eerst was.
Reputatie 5
Badge +3
mAiden wrote:

Of niet. Misschien worden beide kampen weer samengevoegd tot 1, zoals het eerst was.

Het is nu niet logisch meer, je springt naar een compleet ander forum.
Reputatie 7
Badge +6
@Johnniek

Dank voor het melden, ik kaart dit intern aan.
Reputatie 6
Badge +2
mAiden wrote:

Ja dit was wel de bedoeling begrijp ik. Twee losse forums is toch niet handig 🙂
Reputatie 7
Badge +8
thehognl wrote:

mAiden wrote:

Ja dit was wel de bedoeling begrijp ik. Twee losse forums is toch niet handig :-)

Hij zit er volgens mij ook doelbewust in:

Reputatie 5
Badge
Het is vooral niet handig dat Toon gerelateerde vragen daar nog steeds beantwoord worden terwijl ook verwezen wordt naar dit forum...
Badge +1
voeg maar weer samen is idd makkelijker 🙂
Reputatie 7
Badge +6
@Allen

De knop verwijst weer naar het juiste forum.
Reputatie 7
Badge +8
Folkert wrote:

@Allen

De knop verwijst weer naar het juiste forum.

@Folkert,

Hij zit er nogsteeds in, als ik op Toon Forum klik, word ik nogsteeds doorgelinkt naar: https://forum.eneco.nl/#thermostaat_toon
Reputatie 7
Badge +6
@mAiden

Ik zie dat deze link alleen op Toon.nl is aangepast en niet in de schermen die daarop volgen, ik heb het nogmaals doorgegeven.
Reputatie 7
Badge +8
Folkert wrote:

@mAiden

Ik zie dat deze link alleen op Toon.nl is aangepast en niet in de schermen die daarop volgen, ik heb het nogmaals doorgegeven.

De link zit er inderdaad goed in. Gisteren de hele site in ontwikkelaarsmodus van Chrome nagekeken, hij zit er wel 7x in, bij elk tabblad 1x.
Reputatie 1
Iemand had te vroeg op het knopje gedrukt. Je kunt hier lezen wat er gaat gebeuren. Kortom: jullie hadden gelijk!

https://forum.toon.nl/nieuws-en-mededelingen-28/de-toon-community-gaat-weer-samen-met-eneco-2857

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen