vraag

Ervaringen delen

Ik ben een tevreden klant, website is duidelijk alleen nu krijg een email of ik mijn ervaringen wil mee delen nu dat wil ik alleen dit gedeelte is erg onduidelijk bij elke ander bedrijf moet je op een link klikken nu dat doe ik maar ik log dan in verplicht in mijn eneco vervolgens zie ik de ervaringen maar nog steeds geen knop om ervaring mee te delen

3 Reacties

Inderdaad. Ik ben het hier helemaal mee eens. Geen duidelijke instructies wat nu precies de bedoeling is. Heeft het team achter deze actie met een paar klanten gecheckt of hun idee overkomt? Als je dat niet doet, wordt het navelstaren.......
Reputatie 7
Badge +4
Dag @R.L.Kempers,

Welkom op de Eneco Community!

Heb je het over het delen van je ervaringen m.b.t. Mijn Eneco?

Groet, Denise
Ja, de overgang van de Eneco email die we als klanten ontvingen met de aankondiging, en dan de stap naar het forum is niet echt begrijpelijk. We verwachten op grond van de meeste websites met een link direct in mijn eneco en de Eneco Community te komen. Of je verwacht ind e email instructies over de stappen die je moet volgen. Nu is het net alsof je van de email in niemandsland terecht komt. Misschien dat de bedenkers daar nog eens naar willen kijken, of klanten er naar willen laten kijken.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen