Duimpje naar beneden......

Reputatie 7
Badge +2
  • In een stroomversnelling (level 14)
  • 612 reacties
Het lijkt mij handig om een 'duimpje naar beneden' te implementeren om aan te kunnen geven of een post voor jou niet zinvol is of de geboden oplossing niet werkt.

Dit heeft mijns inziens een aantal voordelen:
1. Als je een duim naar beneden kan aangeven scheelt dat denk ik een heleboel 'negatief' getinte reacties. De algehele stemming op het forum zal erop vooruitgaan en er zullen minder topics ontsporen.
2. Een post met meer duimen naar beneden dan omhoog hoef je niet te lezen, dat scheelt weer tijd.

We kunnen er altijd eens mee experimenteren, bevalt het niet, halen we het weer weg.....
Zomaar een suggestie....

Met vriendelijke groeten,

Toonz

7 Reacties

Reputatie 1
Badge
Lijkt mij een goede aanvulling!
Suggesties zijn altijd goed, maar in het begin is de zelfde vraag aan de orde geweest en werd niet overgenomen.
Zal nu ongetwijfeld ook zo zijn.
Overigens lijkt het er op dat aanpassingen op het forum-programma altijd zeer moeizaam lopen.
Eneco zou/kan wel iets willen, maar andere gebruikers/abonnementhouders van deze standaard module moeten het er ook maar mee eens zijn.
Denk aan het voorstel om de keuze “Nieuwste” in de sortering van een topic vast te zetten en altijd actief te hebben.
Ook vele malen gevraagd en het komt er niet van.......?
Reputatie 7
Badge +6
@Toonz

Dank voor je suggestie. Of een duimpje omlaag leidt tot minder negatieve reacties is de vraag, dit kan ook leiden tot extra negativiteit in de discussies. Je kunt nu een reactie die je niet bevalt rapporteren. Het staat je vrij om een poll hiervoor te maken, om de mening van andere forumleden te peilen hierover. Mocht dat tot nieuwe inzichten leiden kunnen we dit intern verder doorspelen.
Kijk dat is een goeie tip!
Kom maar op met die Poll!
Reputatie 7
Badge +2
Folkert wrote:

Het staat je vrij om een poll hiervoor te maken, om de mening van andere forumleden te peilen hierover. Mocht dat tot nieuwe inzichten leiden kunnen we dit intern verder doorspelen.

Goede suggestie Folkert, ik neem aan dat het geen probleem is de poll extern te houden omdat volgens mij deze forum software geen polls ondersteund?
Reputatie 6
Badge +3
@Toonz Je kan hier makkelijk een Poll opstarten dit forum ondersteunt dit gewoon...
Reputatie 7
Badge +2
picardo wrote:

@Toonz Je kan hier makkelijk een Poll opstarten dit forum ondersteunt dit gewoon...

het was even zoeken maar ik heb het gevonden. Ik start gelijk de poll... Thanks

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen