Denk mee met een nieuwe ranking

Denk mee met een nieuwe ranking
Reputatie 3
Badge +1
De huidige ranking op het Eneco forum drukken we uit in wattages, van '1 watt' tot en met '500 terawatt'. Deze spreken niet echt tot de verbeelding. Bijvoorbeeld: 500 kilowatt is minder dan 1 megawatt, maar zo op het oog lijkt het minder door het gebruik van de getallen. Tijd om daarom eens naar een nieuwe ranking te kijken, maar niet zonder jullie mee te laten denken!

Hieronder een voorstel voor een nieuwe ranking:

• Net lid geworden (level 1)
  • Nieuwkomer (level 2)
  • Krijgt de smaak te pakken (level 3)
  • Nieuwsgierig van aard (level 4)
  • Ontdekker (level 5)
  • Doet lekker mee (level 6)
  • Heeft er veel zin in (level 7)
  • Komt hier vaker (level 8)
  • Reageert regelmatig (level 9)
  • Liefhebber (level 10 )
  • Energiekeling (level 11)
  • Kind aan huis (level 12)
  • Lekker op st(r)oom (level 13)
  • In een stroomversnelling (level 14)
  • Top poster
  • Master poster
  • Expert
  • Expert Plus
  • Super User
  • Super Super User
  • Legendarische Super User
  • Einstein minded

Wat vinden jullie ervan? Goede en creatieve ideeën en varianten zijn van harte welkom!

8 Reacties

Reputatie 7
Badge +8
Persoonlijk hecht ik niet veel waarde aan een forum ranking, of andere dingen.
Maar ziet er perfect uit zo @StéphanL . Neem aan dat dit per x aantal geplaatse posts zal lopen, dat dit geheim blijf wanneer je welke rank krijg?
Reputatie 3
Badge +1
mAiden wrote:

Persoonlijk hecht ik niet veel waarde aan een forum ranking, of andere dingen.
Maar ziet er perfect uit zo @StéphanL . Neem aan dat dit per x aantal geplaatse posts zal lopen, dat dit geheim blijf wanneer je welke rank krijg?

@mAiden Dank je wel! Ja klopt, een paar mistige afhankelijkheden die alleen ik weet en voor geen goud prijs zal geven 😉
Reputatie 5
Badge +3
Tof hierover mee te denken! 😉

Mij lijkt het leuk de ranking te koppelen aan onze branche. Dus bijvoorbeeld 'zonnepaneeltje' voor nieuwelingen hier tot 'windturbine op zonne-energie' voor de doorgewinterde forumleden.
Reputatie 3
Badge +1
Rodney wrote:

Tof hierover mee te denken! 😉

Mij lijkt het leuk de ranking te koppelen aan onze branche. Dus bijvoorbeeld 'zonnepaneeltje' voor nieuwelingen hier tot 'windturbine op zonne-energie' voor de doorgewinterde forumleden.

Superleuk. Ik had al wat pogingen gedaan met 'Lekker op st(r)oom', 'Energiekeling' en 'In een stroomversnelling'. Deze passen er goed bij! Hoop dat hieronder meer van dit soort suggesties komen.
Reputatie 7
Badge +8
Daar pas "Groenevogel" of "Duurzaam zonnepaneeltje" of iets in die richting dan ook wel bij (Hint naar duurzaam zijn.).. Ga nu ook de gekste dingen verzinnen 🤣
Reputatie 5
Badge +2
mAiden wrote:

Daar pas "Groenevogel" of "Duurzaam zonnepaneeltje" of iets in die richting dan ook wel bij (Hint naar duurzaam zijn.).. Ga nu ook de gekste dingen verzinnen 🤣

Lekker "opgewekt" hoor 😉
Huidige ranking is zeker oudbolligen aan vernieuwing toe.

hoewel het op reputatie gerelateerde status is, ben ik van mening dat huidige toekenning aan badges random is waardoor er een verkeerd beeld ontstaat.
Reputatie 3
Badge +1
mpleizr wrote:

Huidige ranking is zeker oudbolligen aan vernieuwing toe.

En nog goede suggesties, @mpleizr?

mpleizr wrote:

hoewel het op reputatie gerelateerde status is, ben ik van mening dat huidige toekenning aan badges random is waardoor er een verkeerd beeld ontstaat.

Dit is offtopic, dit topic gaat over ranking 🙂

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen