De teller staat op 1500+ leden!

Toon eerste bericht

41 Reacties

Reputatie 6
Badge +4
Heel binnenkort.. Ik ben benieuwd!!
Badge
Meedenkend is het wellicht intressant voor Eneco-Toon om eens bij hardware.info en tweakers in het forum een draadje / poll te maken op het forum? die gasten zijn altijd bezig met techniek.

Ow wellicht ook eens leuk om bij de oprichter van de website tweakers.net in zijn huis te kijken?
Femme Taken
Reputatie 7
Badge +2
Ik begrijp nog niet helemaal hoe iedereen zo enthousiast is over het aantal forumleden. Het aantal ooit aangemelde leden is nog minder dan 1 promille van de Toon gebruikers. Ik vraag me af hoeveel hiervan er nog actief het forum bezoeken.

Mijns inziens bent dit forum nauwelijks te mogelijkheden die het biedt. Het is nu een veredelde storingsdienst melding site met Brandje die met alle goede bedoelingen antwoorden gaat geven op alles (chapeau voor de tijd die je hierin steekt).

Eneco laat dit allemaal maar zo op zo'n beloop. Ik zie totaal geen innovatieve marketing ideeën uit die hoek die gebruikers kunnen inspireren. Jammer.
Reputatie 6
Badge +4
Meer dan 3000 leden!!!
Alweer feest????
Brandje wrote:

Lisendy wrote:

Hi!

..... we hebben nog wel een lange weg te gaan 😉 . Maar ik ben het wel met jullie eens dat we wel heel binnenkort weer een mijlpaal mogen vieren.

Groeten,
Lisendy

ik denk dat WE daardoor ook sneller gaan;
.

We???
Reputatie 6
Badge +4
Brandje wrote:

Alweer feest????

Altijd tijd voor feest!!
Reputatie 5
Badge +1
Sinds kort ben ik ook lid en ik stel vragen voor 10 ???
Reputatie 6
Badge +4
En de drieduizend gepasseerd! Tijd voor een feestje!
Reputatie 3
Badge +4
Ton van Rijn wrote:

Vind ik ook 🙂
Reputatie 7
Badge +2
Ton van Rijn wrote:

Om het in perspectief te zetten: is minder dan 0,1% van het aantal gebruikers.... Is niet echt overdreven veel. Ook vaak mensen die een probleem hebben en je verder niet meer terug ziet.
Het aantal echt actieve forumleden ligt waarschijnlijk dichter bij de 0,001%.

Oftewel: een duidelijke uitdaging voor de marketeers bij Eneco om dit platform om te bouwen tot een bruisend platform...
Reputatie 3
Badge +4
Toonz wrote:

Ton van Rijn wrote:

Om het in perspectief te zetten: is minder dan 0,1% van het aantal gebruikers.... Is niet echt overdreven veel. Ook vaak mensen die een probleem hebben en je verder niet meer terug ziet.
Het aantal echt actieve forumleden ligt waarschijnlijk dichter bij de 0,001%..

Wij willen enkel een feestje 😉
Reputatie 4
Badge
Toonz wrote:

Ton van Rijn wrote:

Het aantal echt actieve forumleden ligt waarschijnlijk dichter bij de 0,001%.

Oftewel: een duidelijke uitdaging voor de marketeers bij Eneco om dit platform om te bouwen tot een bruisend platform...

Inmiddels zijn er al meer dan 390.000 Toons verkocht dus 3000 leden is procentueel gezien inderdaad weinig. Laat maar weer zien wat de gebruikers echt willen, vinden het leuk om een schermpje als slimme thermostaat te hebben en hebben genoeg aan de standaard functionaliteit.
Helaas krijg je op deze manier ook slecht te weten wat deze grote groep misschien nog zou willen of mist.
@Terrorsource

Van die 3000 leden is slechts en handjevol actief, de rest leest en doet verder niets. Er zou veel meer aan gedaan moeten worden om leden hier actief te krijgen.
Reputatie 4
Badge
marcel234 wrote:

Van die 3000 leden is slechts en handjevol actief, de rest leest en doet verder niets. Er zou veel meer aan gedaan moeten worden om leden hier actief te krijgen.

Zeker mee eens, er zijn enkele forumleden die hier dag-en-nacht actief lijken te zijn.. dat lijkt ook een afschrikkend effect te hebben op andere, die hierdoor geen kans krijgen om ergens op te reageren.
Terrorsource wrote:

marcel234 wrote:

Zeker mee eens, er zijn enkele forumleden die hier dag-en-nacht actief lijken te zijn.. dat lijkt ook een afschrikkend effect te hebben op andere, die hierdoor geen kans krijgen om ergens op te reageren.

Bingo!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen