Zijn alle foto's van alle moderators nu vernieuwd? | Eneco Community
beantwoord

Zijn alle foto's van alle moderators nu vernieuwd?

Ik zie steeds maar nieuwe foto's verschijnen, zijn bijna alle moderators, al dan niet, verplicht naar de fotograaf gestuurd?
icon

Beste antwoord door jvdl 10 juni 2015, 00:47

Ton houden zo jij bent de hopman :)
daar kan geen forum lid / of moderator aan tippen🆒
Bekijk origineel

23 Reacties

Reputatie 4
Badge +1
Ha Ton!

Heel scherp opgemerkt 😉 We zijn ze langzaam allemaal aan het aanpassen. De komende dagen zullen de andere moderators de foto ook nog aanpassen.

Het was overigens niet verplicht, maar we vonden het wel tijd voor wat vernieuwing! Zoals je gezien hebt is Eva weer terug op de Community en biedt Audrey ons team versterking. Alles bij elkaar was voldoende aanleiding voor een nieuwe "shoot". Jij hebt deze foto volgens mij ook al een tijdje... doe je mee??

Groet,
Mike
Hoi Mike,

Leuk je reactie! En jij ziet er wel heel sportief uit hoor!

Toen ik het topic startte, toen dacht ik hetzelfde als jij.
Ik heb nog geen geschikte foto, maar zodra ik die heb doe ik zeker mee!
Reputatie 4
Badge +4
Ton,

Ik vind het wel wat hebben die "kop" van jou.
Vind je niet dat die kop van mij lijkt op Rik Felderhof?
Die liep ook met zo'n Frans hoedje.
Reputatie 4
Badge +4
Nou moet je niet gaan overdrijven.
Valt toch wel mee; m'n jongste zoon die kwam er mee en door dat hoedje, overigens ook in Franftijk gekocht!
Reputatie 7
Badge +7

Hoi Jan,

Dank, dank, ik voel me vereerd🆒🆒🆒
Reputatie 6
Badge +1
Ha Ton!

Heel scherp opgemerkt 😉 We zijn ze langzaam allemaal aan het aanpassen. De komende dagen zullen de andere moderators de foto ook nog aanpassen.

Het was overigens niet verplicht, maar we vonden het wel tijd voor wat vernieuwing! Zoals je gezien hebt is Eva weer terug op de Community en biedt Audrey ons team versterking. Alles bij elkaar was voldoende aanleiding voor een nieuwe "shoot". Jij hebt deze foto volgens mij ook al een tijdje... doe je mee??

Groet,
Mike

Maar een vraagje Mike? Komt het Eneco logo dan ook weer terug rechtonder je foto. Zo was het voor bezoekers extra duidelijk, dat jullie van Eneco zelf waren en niet een forum "stamgast" Deze identiteit moet je niet verliezen. Vind ik persoonlijk.
Ha Ton!

Groet,
Mike

Maar een vraagje Mike? Komt het Eneco logo dan ook weer terug rechtsonder je foto. Zo was het voor bezoekers extra duidelijk, dat jullie van Eneco zelf waren en niet een forum "stamgast" Deze identiteit moet je niet verliezen. Vind ik persoonlijk.

De bekende bolletjes van Eneco; inderdaad Jurgen, ben ik met je eens. Overigens is hun status uiteraard duidelijk zichtbaar met de omschrijving: moderator
De foto's moeten dus nog even gefotoshopped worden.
En wat zie ik nu???
Foto van Folkert weg????

Ik moet ook alles in de gaten houden:P
Badge +5
En wat zie ik nu???
Foto van Folkert weg????

Ik moet ook alles in de gaten houden:P

Daar ben je dan ook Hopman voor, haha.:)
Klopt Theo!
Ook jij een duimpje!
Badge +5
Goed bezig Ton.🆒
Hoi Jurgen,

Heb je het al gezien je voorstel is reeds overgenomen en de Eneco bolletjes zijn weer aanwezig bij sommigen!

Mike bv ontbreekt nog!
Reputatie 6
Badge +1
Ha Ton!

Groet,
Mike

Maar een vraagje Mike? Komt het Eneco logo dan ook weer terug rechtsonder je foto. Zo was het voor bezoekers extra duidelijk, dat jullie van Eneco zelf waren en niet een forum "stamgast" Deze identiteit moet je niet verliezen. Vind ik persoonlijk.

De bekende bolletjes van Eneco; inderdaad Jurgen, ben ik met je eens. Overigens is hun status uiteraard duidelijk zichtbaar met de omschrijving: moderator
De foto's moeten dus nog even gefotoshopped worden.

Er staat wel bij moderator, maar je word eerder getriggerd door de goto dan text, en dan is het fototechnische meteen duidelijk.
In ieder geval is aan je tip voldaan, want ik zie inmiddels meer foto's met Eneco bolletjes!
Reputatie 6
Badge +1
Geeft toch iets extras voor de moderators. Vind ik een goede zaak.
Geeft toch iets extras voor de moderators. Vind ik een goede zaak.

Maar helaas is nog niet iedere foto van een moderator langs de bolletjes Photoshop geweest.
Badge +5
Hoi Ton, bij wie zie jij nu Bolletjes? Is me nog steeds niet opgevallen namelijk.
Hoi Ton, bij wie zie jij nu Bolletjes? Is me nog steeds niet opgevallen namelijk.

Hoi Theo,

Als je nu rechts onder kijkt bij wie online zijn, dan zie je bij Audrey Eneco bolletjes.
Geldt ook voor Stefan.

Maar soms moet je op het fotootje klikken om het goed te zien.
Badge +5

Hoi Theo,

Als je nu rechts onder kijkt bij wie online zijn, dan zie je bij Audrey Eneco bolletjes.
Geldt ook voor Stefan.

Maar soms moet je op het fotootje klikken om het goed te zien.

Verhip, ik zie het, het merendeel is echter nog "balloos".
Klopt Theo!
Vandaar dat ik er over begon.
De overigens leuke foto's moeten nog even door de Photoshop!

Wat een leuke woordspeling "balloos"

Reageer