Home

Vraag: Wat is het hier rustig.............?

Brandje Auteur

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Brandje heeft ontvangen van andere leden.

500 terawatt
Reacties: 28741
Verkenner

Verkenner

Gespreksmaster

Gespreksmaster

Huisgenoot

Huisgenoot

Duurzaam

Duurzaam

Klant aan huis

Klant aan huis

Helpende Hand

Helpende Hand

Co-creatie

Co-creatie

Toon-expert

Toon-expert

Zon-expert

Zon-expert

Bespaar-expert

Bespaar-expert

13 juni 2017, 14:02

Nu het nieuwe Toon forum (https://forum.toon.nl) van start is gegaan, merk je toch wel hoe rustig het Eneco forum nu is/blijft.

Het beslag van Toon op dit forum was dus wel heeeel erg hoog!
Groet Ton; Toon® v.4.4.21; Toon® Veldtester & Innovator; PV1920W; Opwek p/j 1700kWh; 6 Sl. Stekkers scènes via Triggi; 4 Rookmelders; 12 Hue
Resultaten 1 tot en met 9 van 9
  • EdwinK

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten EdwinK heeft ontvangen van andere leden.

500 megawatt
    Reacties: 177

13 juni 2017, 14:44

Lekker, blijft het rustig in de Huiskamer
    Toon® sw 3.7.9 | Domoticz: latest beta |
  • Brandje Auteur

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Brandje heeft ontvangen van andere leden.

500 terawatt
    Verkenner

Verkenner

Gespreksmaster

Gespreksmaster

Huisgenoot

Huisgenoot

Duurzaam

Duurzaam

Klant aan huis

Klant aan huis

Helpende Hand

Helpende Hand

Co-creatie

Co-creatie

Toon-expert

Toon-expert

Zon-expert

Zon-expert

Bespaar-expert

Bespaar-expert

13 juni 2017, 14:49

Nee, daar gaat het uiteraard niet om.
    De "huiskamer"-topic gebruik ik alleen, omdat m'n topic wat eigenlijk off-topic is, te kunnen delen.

Dus ik bedoel dus het gehele forum met m'n opmerking.
    Groet Ton; Toon® v.4.4.21; Toon® Veldtester & Innovator; PV1920W; Opwek p/j 1700kWh; 6 Sl. Stekkers scènes via Triggi; 4 Rookmelders; 12 Hue
  • EdwinK

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten EdwinK heeft ontvangen van andere leden.

500 megawatt
    Reacties: 177

13 juni 2017, 15:26

Snapte je wel hoor. Tja.. het is mooi weer buiten, er is een nieuwe Toon-forum en nieuwe firmware versie. De vragen zullen straks wel komen ;)
    Toon® sw 3.7.9 | Domoticz: latest beta |
  • Brandje Auteur

500 terawatt
    Verkenner

Verkenner

Gespreksmaster

Gespreksmaster

Huisgenoot

Huisgenoot

Duurzaam

Duurzaam

Klant aan huis

Klant aan huis

Helpende Hand

Helpende Hand

Co-creatie

Co-creatie

Toon-expert

Toon-expert

Zon-expert

Zon-expert

Bespaar-expert

Bespaar-expert

13 juni 2017, 15:29

Oké duidelijk!
    Maar ik denk dat het wel degelijk rustiger gaat worden, omdat het Toon®-gebeuren nu eenmaal een groot beslag legde op dit forum.

De tijd zal leren hoe dat uitpakt.
  • Bulldog
    Reacties: 208

13 juni 2017, 18:45

Sommige mensen hebben ook nog een leven naast Toon...:P
    Ik ben niet eigenwijs, mijn manier is gewoon beter.
  • Zuid

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Zuid heeft ontvangen van andere leden.

250 gigawatt
    Reacties: 333
    Verkenner

Verkenner

Klant aan huis

Klant aan huis

Gespreksmaster

Gespreksmaster

15 juni 2017, 07:53

Hoelang zou het duren voordat besloten wordt dit forum samen te voegen met het Toon forum? :)
    Als op het Toon forum ook efficiëntie van zonnepanelen als "Toon" topic worden gezien zal het onderscheid op den duur wellicht zijn Eneco klant met Toon en Eneco klant zonder Toon.
    Val ik een beetje uit de toon. Twee Eneco forums/fora bezoeken is ook wel veel van het "goede".
    Zonnepanelen 3600 Wp Monitoring via Arduino/Android/VBA software/PVoutput: SolarZuid
  • Brandje Auteur

500 terawatt
    Verkenner

Verkenner

Gespreksmaster

Gespreksmaster

Huisgenoot

Huisgenoot

Duurzaam

Duurzaam

Klant aan huis

Klant aan huis

Helpende Hand

Helpende Hand

Co-creatie

Co-creatie

Toon-expert

Toon-expert

Zon-expert

Zon-expert

Bespaar-expert

Bespaar-expert

15 juni 2017, 09:26

Zuid wrote:

Hoelang zou het duren voordat besloten wordt dit forum samen te voegen met het Toon forum? :)
    Als op het Toon forum ook efficiëntie van zonnepanelen als "Toon" topic worden gezien zal het onderscheid op den duur wellicht zijn Eneco klant met Toon en Eneco klant zonder Toon.
    Val ik een beetje uit de toon. Twee Eneco forums/fora bezoeken is ook wel veel van het "goede".

Hoi Zuid,

Ik heb begrepen dat de komende tijd alle Toon® zaken hier in dit forum beëindigd zullen worden door moderators en een verwijzing naar het nieuwe forum wordt gemaakt.
    Er komt dus een afbouw periode.
    In het nieuwe forum /forum.toon.nl kan iedereen terecht met of zonder Toon®, wel of niet klant van Eneco.
  • Zuid

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Zuid heeft ontvangen van andere leden.

250 gigawatt
    Reacties: 333
    Verkenner

Verkenner

Klant aan huis

Klant aan huis

Gespreksmaster

Gespreksmaster

15 juni 2017, 09:35

Dat had ik begrepen, maar je zal zien dat op het Toon forum steeds meer niet echt direct aan Toon gerelateerde onderwerpen besproken zullen worden. Nu bijvoorbeeld al de opbrengst per maand van zonnepanelen. Niks mis mee, kost wel meer tijd om alles te volgen :)
    Zonnepanelen 3600 Wp Monitoring via Arduino/Android/VBA software/PVoutput: SolarZuid
  • Brandje Auteur

500 terawatt
    Verkenner

Verkenner

Gespreksmaster

Gespreksmaster

Huisgenoot

Huisgenoot

Duurzaam

Duurzaam

Klant aan huis

Klant aan huis

Helpende Hand

Helpende Hand

Co-creatie

Co-creatie

Toon-expert

Toon-expert

Zon-expert

Zon-expert

Bespaar-expert

Bespaar-expert

15 juni 2017, 09:43

Zuid wrote:

Dat had ik begrepen, maar je zal zien dat op het Toon forum steeds meer niet echt direct aan Toon gerelateerde onderwerpen besproken zullen worden. Nu bijvoorbeeld al de opbrengst per maand van zonnepanelen. Niks mis mee, kost wel meer tijd om alles te volgen :)

Klopt, ik had bv al een topic geopend, net als die met de header "Ik heb sinds 11 november enz" en daar ben ik in overleg met de community manager om die reden mee gestopt.
    Soms is de scheidslijn erg dun; de toekomst zal uitwijzen hoe de mods daar mee omgaan.....

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)