Vraag & Antwoord | Eneco Community

Vraag & Antwoord

Reputatie 3
Badge
  • Top poster (level 15)
  • 4169 reacties
Ik wil de moderators een lijst gaan toesturen met veegestelde vragen en bijbehorende antwoorden. Deze mogen ze dan als een sticky op het forum online gooien als dit initiaftief steunen. Ik wil de vaste leden hier op dit forum vragen of ze de vragen die vaak gesteld worden samen met mij hier te delen zodat ik daarna een lijst kan opstellen. Dit zal enige dagen gaan duren. :)

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Onderstaande zijn voorbeelden die zowiezo behandeld moeten worden in het sticky.

12 Reacties

Reputatie 3
Badge
Vraag 1: Wanneer kan ik mijn jaarnota verwachten?
Vraag 2: Waarom wordt mijn termijnbedrag omhoog gegooid door Eneco?
Even off-topic; Eneco mag je wel een doosje wijn sturen aan het einde van dit jaar :p (tenminste als je daar van houdt uiteraard).
Vraag 3: terugleveren van stroom en mijn Eneco
vraag 4: verbruik van slimme meter en mijn Eneco
vraag 5: iets met zonnepanelen?
Reputatie 3
Badge
Vraag 6: lijst met beschikbare cv-ketels voor toon (aan/uit of open therm)
Vraag 7: Lijst met bugs die in behandeling zijn
Vraag 8: Lijst met veranderingen cq wensen die in behandeling zijn
Vraag 9: Lijst per update/versie wijziging wat er opgelost/nieuw is
Badge
@jeroen We hebben het al eens eerder via PB over dit onderwerp gehad, het stond op mijn agenda. Toevallig zag ik onlangs op het T-mobile forum dat zij dit wel mooi hebben aangevlogen, met speciale sticky FAQ-topics en links naar juiste topics.
Als jij deze lijst aan wilt leveren dan zijn we je heel dankbaar. Ik zal vervolgens de lijst met de moderators bespreken.

Goed initiatief dus, zeer welkom!
@jeroen We hebben het al eens eerder via PB over dit onderwerp gehad, het stond op mijn agenda. Toevallig zag ik onlangs op het T-mobile forum dat zij dit wel mooi hebben aangevlogen, met speciale sticky FAQ-topics en links naar juiste topics.
Als jij deze lijst aan wilt leveren dan zijn we je heel dankbaar. Ik zal vervolgens de lijst met de moderators bespreken.

Goed initiatief dus, zeer welkom!

Top Jeroen. Die fles wijn is binnen :-)
Uiteraard een goed initiatief. Het begint zo langzamerhand een doolhof te worden!
Hoi Jeroen,

Vanmorgen heb ik van Marijn geleerd dat je een batterij naast je naam kan verdienen. 
Als men op het duimpje klikt dan loopt de batterij langzaam vol. 
Dus voor dit topic heb ik dat uiteraard even voor je gedaan!!
Help Jeroen de winter door en geef hem de duim :D
Is wel een beetje laat, morgen begint de lente!
Qua temperatuur buiten zou je het niet zeggen. 
Nu hier buiten 3,3 grd, br br brrrr
Reputatie 3
Badge
Ik doe het nergens voor maar complimenten zijn altijd leuk. Ik ga de komende dagen mijn best doen tussen de verbouwingen door. 🙂 maar zijn er nog meer vragen ??? voor iedereen, laat ze weten als je vragen tegen komt die je vaker voorbij hebt zien komen.
Goed bezig Jeroen!

Reageer