Voorwaarden en huisregels voor de gebruiker van het Toon Forum | Eneco Community

Voorwaarden en huisregels voor de gebruiker van het Toon Forum

Reputatie 4
Badge
Beste gebruikers van het Toon Forum,

In dit topic stellen we een aantal voorwaarden en huisregels aan jullie beschikbaar die wij verbonden hebben aan het gebruik van het Toon Forum, zodat het forum voor iedereen prettige plek is voor het stellen van vragen over de slimme thermostaat Toon.

Je treedt op het Toon Forum gemakkelijk in contact met andere klanten van Toon en met onze medewerkers van Toon Klantenservice, die zichzelf op het forum ‘moderator’ noemen. Zij zijn op werkdagen van 08.00 tot 21.00 uur en zaterdag en zondag van 10.00 tot 16.00 op het forum aanwezig voor het beantwoorden van vragen.

Wij zien jouw vragen, opmerkingen, suggesties, ideeën en verbeterpunten graag tegemoet!

Naar de voorwaarden en huisregels

9 Reacties

Goed om hier maar weer even op te wijzen @Marco!

En nu maar hopen dat er niet teveel naar deze huisregels verwezen moet worden.
De laatste tijd is de gezelligheid weer helemaal terug op het oude en hopelijk nu ook op dit nieuwe topic!
Reputatie 7
Badge +7
Marco wrote:

Beste gebruikers van het Toon Forum,

Wij zien jouw vragen, opmerkingen, suggesties, ideeën en verbeterpunten graag tegemoet!

Naar de voorwaarden en huisregels

Misschien toch nog wat emoji verwijderen??
Paar handgebaren welke er niet tussen hoeven denk ik zo.
Klopt @Ton daar is in de testfase ook al naar gevraagd.
Dus het zou op het wensenlijstje al moeten staan.
Reputatie 7
Badge +8
De middelvingers waar toen op kantoor om werd gelachen, staan er ook nogsteeds tussen. ?
Ja Ricardo, dit is jammer, want straks gaat zoiets enorm de sfeer verpesten "mark my words"
Reputatie 7
Badge +8
Inderdaad Ton. Snelle actie is geboden nu aan Insided.
Zelf denk ik dat zoiets een volledige module is die uiteraard aan de site hangt van derden, dus is aanpassing geen fluitje van een cent.
Hopelijk krijgt het de aandacht die dit verdient.
Reputatie 4
Badge
We hebben de 'bijzondere' emoticons laten onderzoeken en wat blijkt: het is een standaard set aan internationaal gebruikte emoticons waar we geen wijzigingen in kunnen aanbrengen. Ik vertrouw dus 100% op de algemeen geldende goede normen en waarden op dit spiksplinternieuwe forum en mocht iemand een keer een slippertje maken, dan vertrouw ik ook op het zelfcorrigerend vermogen van het forum. Als dat ook niet goed gaat, dan weten jullie de moderators of de community managers vast te vinden via een privébericht.
Ik voorspelde het al!
Uiteraard hebben we de "vlag"-mogelijkheid.
Die ga ik nu even proberen als test @Marco

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen